Online kurz Digitálny Marketing will teach you

  • Ako začať s digitálnym marketingom
  • Vybrať spôsob ako zarábať na internete
  • Analyzovať si konkurenciu a konkurenčné produkty
  • Plánovať a nastavovať PPC kampane
  • Pochopiť rozdiely medzi vlastnosťami a benefitmi produktov pri copywritingu
  • Využívať aktuálne kľúčové trendy v online marketingu
  • Vyhľadávať potenciál online marketingu pre spoločnosť na základe technologických profilov
  • Používať nástroje digitálneho marketingu ako SimilarWeb, Xtensio, Google Analytics
  • Analyzovať ukážky digitálnych reklamných kampaní
  • Pripraviť si základnú analýzu kľúčových slov

Požiadavky a Vstupné Znalosti

  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
  • Základy práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Základy práce s textovým editorom

Cieľové skupiny a Komu je kurz určený

  • Budúci a aktuálni marketingoví špecialisti
  • Začínajúci online marketéri
  • Marketingoví manažéri
  • Správcovia webstránky
  • Majitelia e-shopu
  • Blogeri a Copywriteri
  • Podnikatelia
  • Startupy

Obsah a Učebná Osnova online kurz Digitálny Marketing

I. Úvod do Digitálneho Marketingu

Predstavenie Kurzu 15:33
Zdroje, Knihy, FB Skupiny 06:26

II. Marketingový Plán a Modely

Čo je Digitálny Marketing a Marketingový Proces 05:14
Analýza a Profil Podniku 18:17
RACI Matica, Role 21:38
STDC Framework, Fázy STDC a Marketingový Plán 27:15
Benefity a Vlastnosti Produktov 55:33

III. Marketingové Persóny a Analýza Konkurencie

Marketingové Persóny 16:06
Analýza Konkurencie, Google Ads, Similar Web 14:32
Marketingové Kanály a SimilarWeb 25:36
Google Analytics, Pluginy, Technologické Profily 12:57

IV. Affiliate Marketing a Vyhľadávanie

Ako Zarobiť na Internete, Affiliate Marketing 47:35
Google Vyhľadávanie, Finstat, RUZ, Akreditácia, Web 11:48
Porovnávanie, Knihy, Inkognito Režim, Vyhľadávanie 1:13:34

V. PPC Systémy a Google Ads

Porovnávanie Marketingu, Marketing Brief 1:20:56
Kampaň, Google Ads, Rozpočet, Segmenty Publika 1:11:18
Sektorovo Riadené Inovácie, Minifikovaný Kód, Mapy 2:09:55
Google Ads, Kampaň, Plánovač Kľúčových Slov 36.24

Často Kladené Otázky FAQ

Čo je Digitálny Marketing?

Online kurz Digitálny Marketing sa zameriava na rôzne aspekty marketingu a reklamy v digitálnom prostredí. Online kurz poskytuje študentom znalosti, zručnosti a stratégie potrebné na úspešné uplatnenie v oblasti digitálneho marketingu.

Kto používa Digitálny Marketing?

Všeobecná úverová banka, Orange Slovensko, European Alliance for Innovation, Foodora, Lenovo, Summit Motors, ESET, IBM, ŠKODA AUTO, Caterpillar Slovakia, SYNOT Games, Eyerim, Siemens

Kde sa používa Digitálny Marketing?

Eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie

Prečo sa používa Digitálny Marketing?

Dosiahnutie širokého online publika, cieľové zameranie, interakcia a zapojenie zákazníkov, merateľnosť výkonu, flexibilita a personalizácia, vyššia efektivita a nižšie náklady

Aké sú TOP certifikácie na Digitálny Marketing?

Google Ads Certification zdarma. Google Analytics Individual Qualification zdarma. Digital Marketing Institute Certification od 500 Eur. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Digitálny Marketing?

Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1609 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom.

Aké programy a nástroje používa Digitálny Marketing?

Google AdWords, Google Analytics, Google Trends, SimilarWeb, Microsoft Clarity

Tutors

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor, manažér a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 134 certifikáciami a 13 titulmi. Vytvoril som vzdelávaciu platformu VITA.sk, pretože milujem vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL, PRINCE2 tréner. 40000+ vyškolených klientov a 1000+ firiem, ktorým som pomohol. Vybrané referencie: Národná Rada SR, Slovnaft, IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

All tutor courses