Online kurz Marketing a Reklama will teach you

  • Pochopiť, čo je marketing, reklama a marketingové ciele, a používať nástroje ako Google Trendy a našepkávače
  • Porovnať tradičný a online marketing, vytvoriť marketingový brief a analyzovať sadzby agentúr a freelancerov
  • Analyzovať profil podniku a zostaviť technologický profil firmy pomocou nástrojov Wappalyzer a BuiltWith
  • Oboznámiť sa s marketingovou koncepciou, marketingovým mixom, produktizáciou a plánovaním pomocou BCG matice
  • Analyzovať makro a mikro prostredie firmy a budovať dobré meno (goodwill) podniku
  • Využívať marketingový informačný systém, Big Data, MoSCoW metódu a realizovať marketingový výskum
  • Pochopiť nákupné správanie spotrebiteľov, segmentovať trh a správne komunikovať benefity a vlastnosti produktov
  • Vytvoriť analýzu štruktúry produktu, stanoviť cenové stratégie a nastaviť internetový predaj
  • Navrhnúť efektívnu marketingovú komunikáciu, tvoriť reklamné slogany a správne komunikovať na sociálnych sieťach
  • Pracovať so špecifikami marketingu služieb a medzinárodného marketingu v globálnom prostredí

Požiadavky a Vstupné Znalosti

  • Mierne pokročilá úroveň práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Mierne pokročilá úroveň práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Mierne pokročilá úroveň práce s textovým editorom
  • Marketingové a podnikateľské myslenie (mindset) je výhodou
  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s projektovým manažmentom a PRINCE2
  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním

Cieľové skupiny a Komu je kurz určený

  • Budúci a aktuálni marketéri
  • Marketingoví špecialisti
  • Marketingoví manažéri (Accounti)
  • Marketingoví konzultanti
  • Online marketéri
  • Reklamní pracovníci
  • Stratégovia
  • Blogeri
  • Majitelia či správcovia webstránok
  • Podnikatelia, začínajúce firmy a startupy

Obsah a Učebná Osnova online kurz Marketing a Reklama

I. Čo je marketing, reklamy a trendy

Čo je to marketing a reklama? Aké sú ciele marketingu? Používame našepkávač a Google Trendy. 33:07
Porovnávanie tradičného a online marketingu. Čo je to marketing brief? Aké sú sadzby marketérov a agentúr? 01:20:56
Analyzujeme a zostavujeme profil podniku. Načo si dať pozor a ako získať štatistiky k podnikaniu? 18:17
Zostavujeme technologický profil firmy a zisťujeme čo firma používa. Nástroje Wappalyzer a BuilthWith. 12:57
Čo sa oplatí si v marketingu prečítať? Aké sú odporúčané zdroje a FB Skupiny? 06:26

II. Marketingová koncepcia, marketingový mix, marketingová stratégia a vízia

Čo je to marketingová koncepcia, zákazník, potreby, želania? 58:14
Čo je to digitálny marketingový Mix (Koľko P-čok potrebujeme)? Čo je produktizácia? Digital Marketing CheckList ako pomôcka marketéra 46:50
Čo je to vízia a poslanie? Ako na ciele a plánovanie? Používame BCG maticu. 01:05:28
V akom prostredí vaša firma pôsobí? Analyzujeme makro a mikro prostredie spolu Goodwill (dobrým menom podniku). 01:26:26
Čo je to marketingový informačný systém a marketingový výskum? Používame MoSCoW metódu a Big data. Prechádzame dotazníkový výskum z Google. 50:29

III. Nákupné správanie a ako presvedčiť zákazníka

Ako na nákupné správanie spotrebiteľov a organizácií? Čo je to Maslowova pyramída potrieb a proces rozhodovania o nákupe? 46:11
Čo je to segmentácia trhu? Ako na výber cieľových skupín (cieľovky) a tvorbu trhu pozície? 39:26
Čo je produktom vo vašej organizácií a aké má vlastnosti? Čo je efekt Barbary Streisand? Ako na klasifikáciu produktov? 54:17
Ako správne komunikovať benefity a vlastnosti produktov/služieb? 55:33

IV. Štruktúra produktu, ceny a cenová stratégia

Ako na analýzu štruktúry vybraného produktu? Používame myšlienkové mapy (Mind Mapy)? 01:02:00
Ako stanoviť cenu produktov vo vašej organizácií? Ako na cenové stratégie, provízie a internetový predaj? 01:56:42

V. Marketingová komunikácia a slogany

Ako na marketingovú komunikáciou a marketingový komunikačný mix? Tvoríme reklamné sloganu a správy. 28:30
Ako vyzerá komunikačný model a ako na efektívnu marketingovú komunikáciu aj na sociálnych sieťach? 01:36:54

VI. Služby a medzinárodný marketing

Ako na služby a medzinárodný marketing? 01:10:40

Často Kladené Otázky FAQ

Čo je Marketing a Reklama?

Online kurz Marketing a Reklama sa zaoberá propagáciou a komunikáciou, ktorá súvisí s produktami, službami alebo značkami. Marketing je širší a komplexnejší koncept, ktorý zahŕňa celý proces identifikácie, uspokojovania a udržiavania dopytu po produktoch alebo službách. Reklama je súčasťou marketingu a predstavuje konkrétny nástroj alebo prostriedok komunikácie.

Kto používa Marketing a Reklama?

Markíza, Tatra banka, UPC, Kia Sales Slovakia, Henkel, Martinus, Herz, Generali Poisťovňa, NIKÉ, FORTUNA SK, ČSOB, Tatra banka, Orange, Billa

Kde sa používa Marketing a Reklama?

Spotrebiteľský tovar, služby, online a digitálny marketing, Business-to-Business (B2B), verejné a neziskové organizácie

Prečo sa používa Marketing a Reklama?

Zvyšovanie povedomia, generovanie záujmu, zvyšovanie predaja, budovanie značky, cieľovanie a personalizácia, merateľnosť a analýza výkonu, efektivita a flexibilita

Aké sú TOP certifikácie na Marketing a Reklama?

HubSpot Inbound Certification zdarma. Professional Certified Marketer (PCM) od 229 Eur. Google Základy digitálneho marketingu zadarmo. Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Marketing a Reklama?

Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1609 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreatívy, marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom.

Aké programy a nástroje používa Marketing a Reklama?

Marketingový Mix, Mind map, Google Analytics, UptimeRobot, Google Trends

Tutors

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor, manažér a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 134 certifikáciami a 13 titulmi. Vytvoril som vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože milujem vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL, PRINCE2 tréner. 40000+ vyškolených klientov a 1000+ firiem, ktorým som pomohol Referencie: Národná Rada SR, Slovnaft, IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

All tutor courses