Online kurz Marketing a Reklama ťa naučí

  • Oboznámiť sa s Marketingom
  • Používať Google Trendy a ciele
  • Naučiť sa marketingovú koncepciu
  • Aplikovať potreby a želania zákazníka
  • Vytvoriť štruktúrovaný slogan
  • Komunikovať v marketingu
  • Naučiť sa rozhodovať
  • Vyhnúť sa častým chybám

Požiadavky a vstupné znalosti

  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s projektovým manažmentom a PRINCE2
  • Základy práce s PC a Windows, Linux alebo Mac OS X
  • Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Základy práce s textovým editorom

Popis kurzu

Na online kurze Marketing a Reklama sa dozviete čo je marketingová koncepcia a stratégia. Dozviete sa aké sú Google trendy ako využiť Google našepkávač a veľa iných nástrojov. Povieme si o potrebách a želaniach v čom je rozdiel. Aké sú hlavné piliere marketingovej koncepcie. Naučíte sa nastaviť si optimálnu cenovú politiku na základe analytiky z Google Analytics.

Komu je kurz určený

  • Online marketéri
  • Majitelia či správcovia webstránok
  • Majitelia či správcovia e-shopu, ktorí chcú zvýšiť predaje
  • Blogeri
  • Stratégovia
  • Reklamní pracovníci

Obsah online kurz Marketing a Reklama

I. Čo je Marketing

Čo je Marketing, Google Našepkávač, Google Trendy, Ciele 1:09:20

II. Marketingová koncepcia

Čo je Marketingová Koncepcia, Potreby, Želanie, Štrukturovanie 58:14
Čo je Vízia, Poslanie, Ciele, Plánovanie, ROI, BCG Matica 1:05:28
Makro, Mikro, Meno, Goodwill 1:26:26
MoSCoW metóda, Big Data, Formuláre, Likertová škála 50:29

III. Ako presvedčiť zákazníka

Pyramída potrieb, Proces rozhodovania, Ako presvedčiť zákazníka 46:11
Segmentácia Trhu, Výber, Cieľové Skupiny 39:26
Produkty, Vlastnosti, Klasifikácia Produktov, Štruktúra Produktov 54:17

IV. Cenová Stratégia

Myšlienkové Mapy, Štruktúry, Topic, Float 1:02:00
Cena, Cenová Stratégia 1:56:42

V. Marketingová komunikácia

Ako vytvoriť správny slogan 28:30
Marketingová komunikácia, marketingový komunikačný mix 1:36:54

VI. Medzinárodný marketing

Charakteristika, medzinárodný marketing, súčasný marketing 1:10:40

Často kladené otázky

Čo je Online kurz Marketing a Reklama?

Online kurz Marketing a Reklama je obľúbený marketingový nástroj.

Kto používa Online kurz Marketing a Reklama?

ST. NICOLAUS, ESET, Slovak Telekom, Dell, Union, STUDIO MODERNA, Kaufland

Kde sa používa Online kurz Marketing a Reklama?

Eshopy, produktové stránky, Reklamné systémy, bannery, Online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie

Prečo sa používa Online kurz Marketing a Reklama?

Zabezpečenie správneho cieľa, konverzie organizácie. Analýza a tvorba kampaní podľa prianí zákazníka.

Aké sú TOP certifikácie na Online kurz Marketing a Reklama?

Facebook od 200 Eur. DMI od 850 Eur. Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Online kurz Marketing a Reklama?

Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1,069 Eur a online marketingového špecialistu 2,150 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreatívy, marketing a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. Pre medzinárodné štatistiky odporúčame navštíviť: https://stackoverflow.com/jobs/salary

Aké programy a nástroje používa Online kurz Marketing a Reklama?

Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google DataStudiom, Screaming Frog, Ahrefs, Majestic SEO, MOZ, Sitemap Generator, Marketing Miner, Scrivener, Hemingway

Lektori

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 114 certifikáciami a 12 titulmi. Vytvoril vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože miluje vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Je Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL a PRINCE2 tréner. Referencie: IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

Všetky kurzy lektora