Online kurz Marketing a Reklama ťa naučí
- Oboznámiť sa s Marketingom
- Používať Google Trendy a ciele
- Naučiť sa marketingovú koncepciu
- Aplikovať potreby a želania zákazníka
- Vytvoriť štruktúrovaný slogan
- Komunikovať v marketingu
- Naučiť sa rozhodovať
- Vyhnúť sa častým chybám
Požiadavky a vstupné znalosti
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s projektovým manažmentom a PRINCE2
- Základy práce s PC a Windows, Linux alebo Mac OS X
- Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Základy práce s textovým editorom
Popis kurzu
Na online kurze Marketing a Reklama sa dozviete čo je marketingová koncepcia a stratégia. Dozviete sa aké sú Google trendy ako využiť Google našepkávač a veľa iných nástrojov. Povieme si o potrebách a želaniach v čom je rozdiel. Aké sú hlavné piliere marketingovej koncepcie. Naučíte sa nastaviť si optimálnu cenovú politiku na základe analytiky z Google Analytics.
Komu je kurz určený
- Online marketéri
- Majitelia či správcovia webstránok
- Majitelia či správcovia e-shopu, ktorí chcú zvýšiť predaje
- Blogeri
- Stratégovia
- Reklamní pracovníci
Obsah online kurz Marketing a Reklama
I. Čo je Marketing
Čo je Marketing, Google Našepkávač, Google Trendy, Ciele | 1:09:20 |
II. Marketingová koncepcia
Čo je Marketingová Koncepcia, Potreby, Želanie, Štrukturovanie | 58:14 |
Čo je Vízia, Poslanie, Ciele, Plánovanie, ROI, BCG Matica | 1:05:28 |
Makro, Mikro, Meno, Goodwill | 1:26:26 |
MoSCoW metóda, Big Data, Formuláre, Likertová škála | 50:29 |
III. Ako presvedčiť zákazníka
Pyramída potrieb, Proces rozhodovania, Ako presvedčiť zákazníka | 46:11 |
Segmentácia Trhu, Výber, Cieľové Skupiny | 39:26 |
Produkty, Vlastnosti, Klasifikácia Produktov, Štruktúra Produktov | 54:17 |
IV. Cenová Stratégia
Myšlienkové Mapy, Štruktúry, Topic, Float | 1:02:00 |
Cena, Cenová Stratégia | 1:56:42 |
V. Marketingová komunikácia
Ako vytvoriť správny slogan | 28:30 |
Marketingová komunikácia, marketingový komunikačný mix | 1:36:54 |
VI. Medzinárodný marketing
Charakteristika, medzinárodný marketing, súčasný marketing | 1:10:40 |
Často kladené otázky
Čo je Online kurz Marketing a Reklama?
Online kurz Marketing a Reklama je obľúbený marketingový nástroj. |
Kto používa Online kurz Marketing a Reklama?
ST. NICOLAUS, ESET, Slovak Telekom, Dell, Union, STUDIO MODERNA, Kaufland |
Kde sa používa Online kurz Marketing a Reklama?
Eshopy, produktové stránky, Reklamné systémy, bannery, Online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie |
Prečo sa používa Online kurz Marketing a Reklama?
Zabezpečenie správneho cieľa, konverzie organizácie. Analýza a tvorba kampaní podľa prianí zákazníka. |
Aké sú TOP certifikácie na Online kurz Marketing a Reklama?
Facebook od 200 Eur. DMI od 850 Eur. Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Online kurz Marketing a Reklama?
Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1,069 Eur a online marketingového špecialistu 2,150 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreatívy, marketing a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. Pre medzinárodné štatistiky odporúčame navštíviť: https://stackoverflow.com/jobs/salary |
Aké programy a nástroje používa Online kurz Marketing a Reklama?
Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google DataStudiom, Screaming Frog, Ahrefs, Majestic SEO, MOZ, Sitemap Generator, Marketing Miner, Scrivener, Hemingway |