Program DBA Digitálny Marketing will teach you
- Pracovať s nástrojom Google Analytics na meranie a analýzu výkonnosti kampaní
- Merať konverzie, metriky, dimenzie a efektívnosť online marketingových aktivít
- Vytvoriť podnikateľský plán, ktorý zahŕňa analýzu trhu, cieľovú skupinu a konkurenciu
- Pripraviť vlastné reporty a získať relevantné informácie o správaní používateľov
- Pochopiť modely 5W, AIDA, ADAM a Framework STDC
- Vytvoriť vlastné dashboardov v Power BI a Google Analytics
- Merať úspešnosť marketingových kampaní a odhaľovať slabé miesta na webe
- Dosahovať stanové ciele, manažovať riziká a riadiť projekty
- Zlepšiť pozície webstránok vo vyhľadávaní a používať plánovač kľúčových slov
- Orientovať sa v Performance Marketingu a zlepšovať návratnosť investícií
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Mierne Pokročilá práca s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Mierne Pokročilá práca s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Mierne Pokročilá práca s textovým editorom
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Budúci a aktuálni marketingoví špecialisti
- Marketingoví manažéri a online marketéri
- PPC špecialisti a konzultanti
- Podnikatelia a e-commerce manažéri
- SEO špecialisti a Copywriteri
- Projektoví manažéri a vedúci tímov
Obsah a Učebná Osnova program DBA Digitálny Marketing
Predstavenie online vzdelávacieho programu DBA.
Predstavenie online vzdelávacieho programu DBA. |
Kurz Google Analytics
Kurz Google Analytics 4 GA4 I. Začiatočník | 7 hodín |
Kurz Google Analytics 4 GA4 II. Mierne Pokročilý | 4 hodiny |
Kurz Performance Marketing
Kurz Performance Marketing | 8 hodín |
Kurz Marketingová Stratégia
Kurz Marketingová Stratégia | 16 hodín |
Kurz UX/UI
Kurz UX/UI II. Mierne Pokročilý | 10,5 hodín |
Kurz SEO
Kurz SEO - Optimalizácia pre Vyhľadávače II. Mierne Pokročilý | 11 hodín |
Kurz Google Ads (AdWords)
Kurz Google Ads (AdWords) II. Mierne Pokročilý | 15,5 hodín |
Kurz Google Ads (AdWords) III. Obsahová Sieť a Remarketing | 5 hodín |