Online kurz Content (Obsahový) Marketing ťa naučí

  • Osvojiť princípy a techniky Content Marketingu
  • Tvoriť hodnotný a relevantný obsah
  • Naučiť sa tvoriť kampane v Google Ads
  • Zvýšiť povedomia o značke
  • Písať blogové články
  • Manažovať projekty
  • Sledovať návštevnosť webu
  • Analyzovať kľúčové slová
  • Zaradiť obsah do newsletterov a sociálnych sietí
  • Získať know-how na dosiahnutie obchodných cielov

Požiadavky a vstupné znalosti

  • Pri absolvovaní online kurzu sú výhodou základy digitálneho (online) marketingu
  • Mierne pokročilá práca s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Mierne pokročilá práca s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Mierne pokročilá práca s textovým editorom
  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním

Komu je kurz určený

  • Budúci a aktuálni marketingoví špecialisti
  • Marketingoví manažéri a online marketéri
  • PPC špecialisti a Copywriteri
  • Majitelia e-shopov alebo webstránok
  • e-commerce manažéri
  • Podnikatelia
  • Záujemcovia o digitálny (online) marketing

Obsah online kurz Content (Obsahový) Marketing

I. Úvod do Content Marketing

Obsahový Marketing, Systém 5W/2H, SimilarWeb, Kampaň 1:12:56
Voice vs Tone, CTA, Gramatika, Typy nátlaku v reklame 1:26:45
Benefity, Vlastnosti Produktov 55:33

II. Manažment Projektov

Manažment projektov a Marketingu 1:08:07

III. Kampane a Reklama

Kampane, Analýza Kľúčových Slov 1:24:04
Kampane a Reklamy Google Ads 1:16:00
Typológia, Ako napísať Efektívnu Reklamu 1:21:02

IV. Copywriting v Marketingu

Čo je Copywriting, Typy Copy, Predpoklady 51:12
Copywriterské tipy, Nátlaky v Reklame 1:02:03
Spracovanie Videa 38:02

Často kladené otázky

Čo je Content Marketing?

Online kurz Content Marketing poskytuje inštrukcie, znalosti a nástroje na efektívne využívanie obsahovej stratégie na podporu marketingových cieľov. Online kurz sa zameriava na spôsoby, ako vytvárať, distribuovať a spravovať obsah s cieľom zaujať, angažovať a prilákať cieľovú skupinu.

Kto používa Content Marketing?

Orange, Loxone, European Alliance for Innovation, Dedoles, PROXENTA, Tatra banka, Foodora, MARKÍZA, Lenovo, GymBeam, SportZoo, BOSCH, Amazon, PANTHEON.tech

Kde sa používa Content Marketing?

Eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie

Prečo sa používa Content Marketing?

Zvyšuje povedomie a viditeľnosť značky, budovať vzťahy a dôveru s cieľovou skupinou, zvyšuje angažovanosť a interakciu s publikom, poskytuje spätnú väzbu a analytické údaje

Aké sú TOP certifikácie na Content Marketing?

HubSpot Content Marketing Certification od 220 Eur. Content Marketing Institute Certification od 850 Eur. Copyblogger Certified Content Marketer od 950 Eur. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Content Marketing?

Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1608 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreatívy, marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom.

Aké programy a nástroje používa Content Marketing?

Google AdWords, SimilarWeb, HootSuite

Lektori

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 114 certifikáciami a 12 titulmi. Vytvoril vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože miluje vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Je Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL a PRINCE2 tréner. Referencie: IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

Všetky kurzy lektora