Online kurz Copywriting I. Začiatočník ťa naučí
- Pochopiť základy Copywritingu
- Naučiť sa písať texty v online svete pre weby, eshopy a blogy
- Vytvárať pútavé a zaujímavé texty
- Získať si pozornosť používateľa
- Vyhnúť sa častým chybám pri písaní a skontrolovať si pravopis aj gramatiku
- Tvoriť firemné alebo produktové slogany
- Písať popisy k benefitom vašich produktov a služieb
- Správne naformátovať texty pre web a print
- Osvojiť si modely 5W, AIDA a ADAM
- Ochrániť svoje texty pred plagiátormi
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s grafikou, kódovaním a programovaním
- Mierna pokročilá úroveň práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Mierna pokročilá úroveň práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Mierna pokročilá úroveň práce s textovým editorom
- Základy digitálneho marketingu
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Začínajúci copywriteri
- Online marketéri
- Správcovia webstránky
- Začínajúci blogeri
- Správcovia e-shopu
- PPC špecialisti a konzultanti
- Manažéri a riaditelia
- Asistentky a virtuálne asistentky
- SEO špecialisti a konzultanti
- UX a UI špecialisti
Obsah a Učebná Osnova online kurz Copywriting I. Začiatočník
I. Úvod do Copywritingu
Predstavenie Kurzu | 9:30 |
Ciele, Možnosti, Copy Zeros, Web Copywriting | 51:12 |
Príručka kurz Copywriting
Príručka kurz Copywriting | 55 strán |
II. Marketingové Modely a Systémy
Jasnosť, SMART, 5Ws | 26:22 |
Model AIDA, ADAM, Lievik, Motýlik | 48:45 |
Slippery Slide, CTA | 25:38 |
CTA Farby, Kontrast, Tlačidlá | 47:25 |
STDC Framework, Využitie, Marketingový Plán | 27:15 |
Rubber Duck Debugging | 32:04 |
III. Efektívna Komunikácia v Copywritingu
Komunikácia, Opis, Popis, Typy Opisov | 52:02 |
Štatistiky Komunikácie, Schôdze, Top Zručnosti | 29:42 |
Aktívne Počúvanie | 18:24 |
IV. Prezentácia a Vlastnosti Produktov
Vlastnosti Produktov, Benefity | 55:33 |
V. Tvorba Článkov a Štýl Písania
Tvorba Článkov, Tipy a Odporúčania | 19:19 |
Vedecký Plurál, Pasívna Konštrukcia, Bohemizmy | 14:52 |
Kontrola Pravopisu, Automatické Opravy | 19:19 |
Vertikálny Výber, Pravítko, Zarážky Tabulátora | 50:45 |
VI. Ako Zaujať Zákazníka
Farby, Reklamné Texty, Kontrola Pravopisu | 1:18:43 |
Pozornosť a Presvedčenie Zákazníka | 1:47:27 |
Záverečný Test
Záverečný Test | 40 minút |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je Copywriting?
Online kurz Copywriting I. Začiatočník je zameraný na základné princípy copywritingu pre začiatočníkov. Online kurz poskytuje základné vedomosti a praktické nástroje potrebné na písanie účinných a presvedčivých textov pre rôzne marketingové a reklamné účely. |
Kto používa Copywriting?
Petit Press, ui42, ESET, Rozhlas a televízia, Gymbeam, Prazdroj, Henkel, City Clinic, SOZA, Metro, Amazon, Eyerim, Orange, Wüstenrot, BALÍK PLUS, SLOV-MATIC, HERZ, RESCO, UNIQA |
Kde sa používa Copywriting?
Eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie |
Prečo sa používa Copywriting?
Písať efektívne a presvedčivé texty, zaujať a prilákať pozornosť cieľovej skupiny, motivuje čitateľov k požadovanej reakcii, techniky pre písanie textov s vysokou konverziou |
Aké sú TOP certifikácie na Copywriting?
Copyblogger Certified Content Marketer od 900 Eur. American Writers & Artists Institute (AWAI) Copywriting Certificationsod 450 Eur. Digital Marketer Copywriting Mastery Certification od 500 Eur. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Copywriting?
Priemerná mzda copywritera je 1519 Eur podľa portálu platy.sk. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa Copywriting?
Microsoft Word, Microsoft Excel, Kahoot, Keyword Tool |