Online kurz Marketingové modely, rámce a systémy pre vás ideálny, ak sa chcete naučiť efektívne plánovať a riadiť marketingové aktivity. Ide o akreditovaný a certifikovaný online kurz na Marketingové modely, rámce a systémy. V rámci online kurzu získate komplexný prehľad najpoužívanejších marketingových modelov, overených rámcov a strategických systémov, ktoré sú dôležité pre plánovanie, realizáciu a optimalizáciu marketingových aktivít. Naučíte sa pracovať s modelmi ako AIDA, ADAM, marketingový lievik a motýlik, pričom si osvojíte ich aplikáciu v rôznych fázach nákupného cyklu zákazníka. Dôraz sa kladie aj na strategickú pyramídu, techniku slippery slide a výber vhodných CTA (Call-To-Action) prvkov pre zvýšenie konverzií. Získate praktické zručnosti v používaní rámca STDC (See–Think–Do–Care) a pochopíte dynamiku Google Messy Middle, ktorá popisuje nepredvídateľné nákupné správanie zákazníkov. Zistíte, ako vytvárať marketingové stratégie s dôrazom na upsell a cross-sell techniky, ktoré podporujú zvyšovanie ziskovosti bez navýšenia nákladov. V časti zameranej na strategické projektové riadenie sa naučíte využívať metodiku PRINCE2, definovať organizačné role a vykonávať predprojektovú prípravu. Pochopíte proces strategického riadenia projektu, význam kvality a naučíte sa pracovať s rizikom v kontexte marketingových kampaní. Osvojíte si tvorbu cieľových skupín, zákazníckych persón, prácu s tónom komunikácie značky (Tone of Voice a Brand Voice) a ich využitie v každodennej praxi. Dôležitou súčasťou kurzu je analytika – zoznámite sa s nástrojmi ako Google Analytics 4 (GA4), Microsoft Power BI, Wappalyzer či BuiltWith. Naučíte sa nastavovať a analyzovať metriky, konverzie, dimenzie, zákaznícke cesty (Customer Journeys) a vyhodnocovať výkonnosť marketingových aktivít. Na záver sa zameriame na tvorbu rozpočtov, kontrolné zoznamy a prevenciu chýb v strategickom plánovaní. Spoločne preskúmame aj techniku Rubber Duck Debugging ako kreatívny nástroj na riešenie problémov v marketingu a internú komunikáciu tímu. Ak sa skutočne chcete naučiť používať marketingové modely a systémy, tak toto je ideálny vstupný online kurz pre vás.