VITA Virtual IT Academy
0
Registrácia Prihlásenie
  • Online Kurzy
    • Online Školenia Úrad Práce
      Online Školenia Úrad Práce
    • Online Profesijné Tituly MBA, DBA, MPA, MSc.
      Online Profesijné Tituly MBA, DBA, MPA, MSc.
    • Administrácia IT Systémov a Serverov
      Administrácia IT Systémov a Serverov
    • Finančné Riadenie a Účtovníctvo
      Finančné Riadenie a Účtovníctvo
    • Grafika, Dizajn a Multimédiá
      Grafika, Dizajn a Multimédiá
    • Kancelárske Balíky (Microsoft Office)
      Kancelárske Balíky (Microsoft Office)
    • Kybernetická Bezpečnosť a Ochrana Dát
      Kybernetická Bezpečnosť a Ochrana Dát
    • Manažérske Zručnosti a Osobný Rozvoj
      Manažérske Zručnosti a Osobný Rozvoj
    • Marketing, Reklama a Právo
      Marketing, Reklama a Právo
    • Operačné Systémy
      Operačné Systémy
    • Počítačové Siete a Cisco
      Počítačové Siete a Cisco
    • Príprava na Certifikácie
      Príprava na Certifikácie
    • Programovanie a Vývoj Softvéru
      Programovanie a Vývoj Softvéru
    • SAP, ABAP a Podnikové Systémy
      SAP, ABAP a Podnikové Systémy
    • Správa Databáz, Štatistika a Dátová Analýza
      Správa Databáz, Štatistika a Dátová Analýza
    • Umelá Inteligencia a Strojové Učenie (AI a ML)
      Umelá Inteligencia a Strojové Učenie (AI a ML)
    • Vývoj a Dizajn Webových Stránok
      Vývoj a Dizajn Webových Stránok
  • Kurzy Úrad Práce
  • Ročné Predplatné Kurzy
  • MBA, MSc, MPA
  • IT IQ Sieň Slávy
  • Kurzy Firmy
  • Časté Otázky
  • Blog
  • Kontakt
  • SKSK
    • EN
    • SK
  • VITA Academy
  • Marketing, Reklama a Právo
  • Online kurz Marketingové modely, rámce a systémy

Online kurz Marketingové modely, rámce a systémy

Online kurz Marketingové modely, rámce a systémy pre vás ideálny, ak sa chcete naučiť efektívne plánovať a riadiť marketingové aktivity. Ide o akreditovaný a certifikovaný online kurz na Marketingové modely, rámce a systémy. V rámci online kurzu získate komplexný prehľad najpoužívanejších marketingových modelov, overených rámcov a strategických systémov, ktoré sú dôležité pre plánovanie, realizáciu a optimalizáciu marketingových aktivít. Naučíte sa pracovať s modelmi ako AIDA, ADAM, marketingový lievik a motýlik, pričom si osvojíte ich aplikáciu v rôznych fázach nákupného cyklu zákazníka. Dôraz sa kladie aj na strategickú pyramídu, techniku slippery slide a výber vhodných CTA (Call-To-Action) prvkov pre zvýšenie konverzií. Získate praktické zručnosti v používaní rámca STDC (See–Think–Do–Care) a pochopíte dynamiku Google Messy Middle, ktorá popisuje nepredvídateľné nákupné správanie zákazníkov. Zistíte, ako vytvárať marketingové stratégie s dôrazom na upsell a cross-sell techniky, ktoré podporujú zvyšovanie ziskovosti bez navýšenia nákladov. V časti zameranej na strategické projektové riadenie sa naučíte využívať metodiku PRINCE2, definovať organizačné role a vykonávať predprojektovú prípravu. Pochopíte proces strategického riadenia projektu, význam kvality a naučíte sa pracovať s rizikom v kontexte marketingových kampaní. Osvojíte si tvorbu cieľových skupín, zákazníckych persón, prácu s tónom komunikácie značky (Tone of Voice a Brand Voice) a ich využitie v každodennej praxi. Dôležitou súčasťou kurzu je analytika – zoznámite sa s nástrojmi ako Google Analytics 4 (GA4), Microsoft Power BI, Wappalyzer či BuiltWith. Naučíte sa nastavovať a analyzovať metriky, konverzie, dimenzie, zákaznícke cesty (Customer Journeys) a vyhodnocovať výkonnosť marketingových aktivít. Na záver sa zameriame na tvorbu rozpočtov, kontrolné zoznamy a prevenciu chýb v strategickom plánovaní. Spoločne preskúmame aj techniku Rubber Duck Debugging ako kreatívny nástroj na riešenie problémov v marketingu a internú komunikáciu tímu. Ak sa skutočne chcete naučiť používať marketingové modely a systémy, tak toto je ideálny vstupný online kurz pre vás.

Kurz od Miroslav Reiter - 12.04.2025

Kód kurzu: MARKETING-STRATEGIA-2

Slovenský

Online kurz Marketingové modely, rámce a systémy ťa naučí

  • Osvojiť si marketingové modely AIDA, ADAM, marketingový lievik a motýlik a pochopiť ich praktické využitie v kampaniach
  • Pracovať so strategickou pyramídou a vedieť ju aplikovať na vytváranie komunikačných a marketingových stratégií
  • Používať rámec STDC (See–Think–Do–Care) na efektívne plánovanie marketingového cyklu
  • Tvorivo navrhovať CTA prvky a aplikovať techniku slippery slide pre zvýšenie konverzií
  • Analyzovať Google Messy Middle a navrhovať marketingové stratégie s využitím upsell a cross-sell techník
  • Využiť princípy projektového riadenia PRINCE2 pri marketingových projektoch, vrátane plánovania a zdôvodnenia projektov
  • Identifikovať cieľové skupiny, vytvárať persóny a nastaviť Tone of Voice a Brand Voice v súlade so značkou
  • Pracovať s Google Analytics 4, nastavovať prepojenia s Power BI a interpretovať dáta cez metriky, dimenzie a konverzie
  • Optimalizovať zákaznícke cesty, pracovať s kľúčovými udalosťami, interným vyhľadávaním a vyhodnocovať výkonnosť
  • Vytvoriť a kontrolovať firemné rozpočty, využívať kontrolné zoznamy a použiť kreatívne techniky ako Rubber Duck Debugging na riešenie problémov

Požiadavky a Vstupné Znalosti

  • Mierne pokročilá úroveň práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Mierne pokročilá úroveň práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Mierne pokročilá úroveň práce s textovým editorom
  • Marketing mierne pokročilý
  • Digitálny (Online) marketing mierne pokročilý
  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním

Cieľové skupiny a Komu je kurz určený

  1. Záujemci o tému stratégia a marketingová stratégia
  2. Budúci a aktuálni marketingoví manažéri
  3. Osoby, ktoré sa zaujímajú o kariéru v oblasti marketingu a manažmente
  4. Projektoví, produktoví manažéri a accounti
  5. Online marketéri
  6. Majitelia, riaditelia firiem a vedenie firmy
  7. Podnikatelia
  8. Marketingoví stratégovia
  9. Konzultanti a špecialisti
  10. Obchodníci

Obsah a Učebná Osnova online kurz Marketingové modely, rámce a systémy

I. Úvod do marketingových modelov, rámcov a systémov

Aké sú overené marketingové modely? Predstavujeme modely AIDA, ADAM, lievik a motýlik. 48:45
Čo je to Strategická Pyramída a ako ju využiť? 38:09

II. Marketingové modely, rámce a systémy

Čo je to STDC framework/model a ako na marketingový plán? 27:15
Čo je to technika slippery slide a ako na CTA? 25:38
Ako zvoliť správne CTA a tvoriť CTA prvky? 47:25
Čo je Google Messy Middle a ako ho vieme využiť v praxi? 56:04
Ako zarobiť viac peňazí v podnikaní? Čo je to upsell a cross-sell stratégia? 39:46

III. Stratégie a projektové riadenie podľa PRINCE2

Ako na organizácia podniku a aké sú odporúčané role na projekte? 31:54
Ako na predprojektovú prípravu? 30:04
Čo je to proces strategické riadenie projektu a ako ho správne uchopiť? 09:11
Ako na zdôvodnenia projektov? 36:13
Čo je to kvalita v projektoch a stratégiach? 16:00
Čo je riziko a ako na manažment rizík? 01:13:18

IV. Cieľové skupiny a persóny

Čo sú to marketingové persóny a ako ich tvoriť? 16:06
Čo je to Tone Of Voice a Brand Voice aké majú dimenzie? 44:08

V. Marketingové analýzy a vyhodnocovanie v Google Analytics GA4

Ako začať s Google Analytics a ako si ho nastaviť? 01:19:30
Zostavujeme technologický profil firmy a zisťujeme čo firma používa na webe pomocou nástrojov Wappalyzer a BuilthWith. 12:57
Ako sa začať orientovať v obrazovkách a používateľskom rozhraní Google Analytics GA4? 53:52
Ako prepojiť Google Analytics 4 a Microsoft Power BI na tvorbu vlastných reportov a dashboardov. 29:24
Čo sú to premenné, dimenzie a metriky a ako ich používať? 46:01
Ako sa pracuje s konverziami (Conversion) a cieľmi (Goals) v GA4. 57:23
Čo sú to kľúčové udalosti (Key Events) a ako sa používajú? 34:18
Čo je interné vyhľadávanie (Search) a ako sa s ním pracuje? 56:35
Čo sú to zákaznícke cesty (Customer Journeys) ako fungujú v Google Analytics? 29:02

VI. Rozpočty a kontrola Chýb

Ako na firemné rozpočty k projektoch a stratégiam? 01:13:58
Čo sú to kontrolné zoznamy? Ako znižovať chybovosť? 57:49
Čo je to kreatívna technika Rubber Duck Debugging a ako na FAQ? 32:04

Často Kladené Otázky FAQ

Čo sú to Marketingové modely, rámce a systémy?

Online kurz Marketingové modely, rámce a systémy sa zameriava na osvojenie si najznámejších marketingových modelov, ako sú AIDA, ADAM, STDC, lievik, motýlik, Strategická pyramída či Google Messy Middle. Účastníci sa naučia vytvárať efektívne stratégie, pracovať s marketingovými hypotézami, cieľovými skupinami, persónami a prepojiť teóriu s nástrojmi ako Google Analytics GA4, Power BI či kontrolnými zoznamami v riadení projektov.

Kto používa Marketingové modely, rámce a systémy?

Marketingové modely a rámce využívajú firmy v rôznych odvetviach – od malých startupov po nadnárodné korporácie. Najčastejšie ich používajú marketingoví manažéri, stratégovia, analytici, konzultanti a podnikatelia, ako aj študenti MBA, MSc a MPA programov. Bežne sa s nimi pracuje v spoločnostiach ako Google, Deloitte, Heineken, IBM, ESET či Orange.

Kde sa používajú Marketingové modely, rámce a systémy?

Tieto modely sa využívajú pri tvorbe marketingových plánov, nastavovaní cieľov a metrík (KPI, KRI), identifikovaní silných a slabých stránok firmy, definovaní cieľových skupín, testovaní hypotéz, tvorbe person a v oblasti analytiky. Rovnako sa využívajú pri implementácii digitálnych kampaní, pri návrhu webov, tvorbe produktov a riadení projektov.

Prečo sa používa Marketingové modely, rámce a systémy?

Pomáhajú firmám uchopiť marketing systematicky, uľahčujú rozhodovanie, vizualizujú marketingové cesty zákazníkov, zvyšujú efektivitu kampaní a identifikujú slabé miesta v komunikácii. Vďaka modelom a rámcom je možné lepšie segmentovať trh, zvýšiť mieru konverzie a vyhodnocovať výkon marketingových aktivít.

Aké sú TOP certifikácie na Marketingové modely, rámce a systémy?

Najžiadanejšie sú certifikáty ako: Digital Marketing Institute (DMI) – Certified Digital Marketing Professional (od 189 EUR) HubSpot Inbound Marketing Certification (zadarmo) Google Analytics Certificate (zadarmo) Chartered Institute of Marketing (CIM) – Foundation Certificate in Marketing Facebook Blueprint Certification Certifikačné skúšky nie sú súčasťou kurzu, treba si ich objednať zvlášť.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Marketingové modely, rámce a systémy?

Marketingoví špecialisti a analytici na Slovensku zarábajú priemerne 1 800 až 3 500 EUR mesačne. Skúsenejší digitálni stratégovia alebo marketingoví riaditelia môžu dosahovať plat 4 000 EUR a viac. Platy závisia od skúseností, regiónu a veľkosti firmy.

Aké programy a nástroje používa Marketingové modely, rámce a systémy?

V kurze sa pracuje s: Google Analytics 4 (GA4) Google Search Console Microsoft Power BI Wappalyzer a BuiltWith SWOT analýzou Rámcami ako AIDA, STDC, ADAM Kontrolnými zoznamami a šablónami v Exceli Webovými nástrojmi pre tvorbu CTA a analýz

Lektori

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor, manažér a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 134 certifikáciami a 13 titulmi. Vytvoril som vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože milujem vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL, PRINCE2 tréner. 40000+ vyškolených klientov a 1000+ firiem, ktorým som pomohol Referencie: Národná Rada SR, Slovnaft, IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

Všetky kurzy lektora

Novinka

198 € 284 €

30.28% zľava Kúpiť teraz Pridať do košíka

Pridať do plánu

Daruj tento kurz

Stiahnuť osnovu v PDF

Certifikovaný kurz obsahuje:

  • 18 hodín videa
  • 100 MB materiálov k stiahnutiu
  • Ročná licencia
  • Prístup na mobil a tablet
  • Prezentácia a ťaháky
  • Certifikát o absolvovaní
Zdieľať

Ročné Predplatné na všetky Online Kurzy

2290 € 490 €

Prístup pre Vás do všetkých aktuálnych aj pripravovaných online kurzov

12 mesačná platnosť

Kúpiť teraz

Chcete vyškoliť 3 a viac ľudí?

Získajte pre kolegov a zamestnancov prístup k 569 špičkovým kurzom VITA kedykoľvek a kdekoľvek.

Vyskúšajte Balíčky pre firmy
Online kurzy
  • Ročné Predplatné
  • Projekt Zručnosti pre Trh Práce
  • Online Kurzy Úrad Práce
  • Umelá Inteligencia AI
  • Administrácia IT Systémov a Serverov
  • Správa Databáz, Štatistika a Dátová Analýza
  • Grafika, Dizajn a Multimédiá
  • Kancelárske Balíky (Microsoft Office)
  • Manažérske Zručnosti a Osobný Rozvoj
  • Marketing, Reklama a Právo
  • Operačné Systémy
  • Programovanie a Vývoj Softvéru
  • Vývoj a Dizajn Webových Stránok
  • Príprava na Certifikácie

Newsletter

Pridajte sa k 4560 odoberateľov a budete informovaný o novinkách

Online školenia
  • Školenia pre Školy a Neziskovky
  • Školenia pre Štát
  • Školenia pre Firmy
  • Lektori
  • Referencie
  • Firemné Licencie
  • Nový Dodávateľ
  • Online Programy MBA, DBA, BBA, MPA, DPA, LLM, MSc
  • Kurzy Preplácané Úrad Práce
Pre zákazníkov
  • Kontakt
  • O nás
  • Blog VITA Academy
  • Affiliate a Spolupráca
  • Bonusy a Benefity
  • Pomoc a Podpora
  • Naša Misia a Hodnoty
  • Hodnotenie a recenzie kurzov
  • Prečo práve VITA
  • Nápady na Nové Kurzy
  • Stav Služieb VITA
+421 907 217 225

Po - Pia 10:00 - 16:00

info@vita.sk

Odpovedáme každý pracovný deň

Tomášikova 50/A

83104 Bratislava

Často kladené otázky

Všetky odpovede na jednom mieste

Sledujte nás
VITA logo
Copyright © 2025 VITA Academy s.r.o.
Obchodné podmienky - Ochrana osobných údajov