Online kurz SWOT Analýza pre vás ideálny, ak sa chcete naučiť rozpoznávať silné a slabé stránky, príležitosti a hrozby organizácie, produktu alebo projektu. Ide o akreditovaný a certifikovaný online kurz na marketing a SWOT analýzu. Počas kurzu sa podrobne oboznámite s tým, ako efektívne zostaviť SWOT analýzu na základe kľúčových ukazovateľov výkonnosti (KPI) a rizikových indikátorov (KRI), a ako z nej vyvodiť konkrétne strategické závery. Naučíte sa aplikovať SWOT analýzu v marketingových stratégiách a vyvarovať sa častým chybám, ktoré sa objavujú v prípadových štúdiách a záverečných prácach. Osvojíte si tiež tvorbu hypotéz a ich validáciu, a pochopíte, ako na základe SWOTky navrhovať konkrétne taktiky ako upsell a cross-sell. V rámci marketingových modelov sa naučíte používať osvedčené frameworky ako STDC (See-Think-Do-Care), AIDA, ADAM, predajné lieviky a porozumiete aj modernému konceptu Google Messy Middle, ktorý vysvetľuje správanie zákazníkov v online priestore. Kurz vám ukáže, ako ich spojiť so SWOT analýzou a použiť ich v strategickom plánovaní. Súčasťou kurzu je aj praktická analytika v nástroji Google Analytics 4, kde si osvojíte prácu s konverziami, kľúčovými udalosťami (Key Events), dimenziami, metrikami a nastavovaním cieľov. Naučíte sa prepájať GA4 s nástrojom Microsoft Power BI a vytvárať vlastné vizualizácie a reporty. Získate prehľad o zákazníckych cestách (Customer Journeys) a o tom, ako sledovať interné vyhľadávanie a správanie návštevníkov. Na záver sa oboznámite s rozpočtovaním v marketingových stratégiách a projektových plánoch. Naučíte sa používať kontrolné zoznamy a nástroje na minimalizáciu chýb pri plánovaní a realizácii kampaní alebo strategických rozhodnutí. Tento kurz vám poskytne ucelený prehľad o využití SWOT analýzy v kombinácii s výkonnostnými a analytickými nástrojmi v modernom manažérskom prostredí. Ak sa skutočne chcete naučiť tvoriť SWOT analýzy, tak toto je ideálny vstupný online kurz pre vás.