Online kurz Google Ads (AdWords) I. Začiatočník pre vás ideálny, ak sa chcete naučiť efektívne vytvárať a spravovať PPC kampane na Google Ads. Ide o akreditovaný a certifikovaný online kurz na Google Ads (AdWords) I. Začiatočník. Poskytuje podrobný prehľad reklamných stratégií a praktických techník pre úspešnú propagáciu produktov a služieb. Kurz začína úvodom do PPC reklamy, kde sa účastníci oboznámia s pojmami ako PNO (podiel nákladov na obrate), NIR (návratnosť investície do reklamy) a fungovaním centra transparentnosti reklám. V rámci prvých lekcií sa naučia, ako správne založiť účet v Google Ads a pochopiť význam „jednorožcov“ v marketingu a online vyhľadávaní. Dôležitou súčasťou úvodnej časti kurzu je aj prehľad typov cieľov a kampaní v Google Ads, aby si každý mohol vybrať správnu stratégiu pre svoj biznis. V ďalšej fáze sa účastníci zoznámia s nástrojom Google Ads plánovač kľúčových slov (Google Keyplanner), ktorý umožňuje analyzovať a objavovať relevantné kľúčové slová, prognózovať konverzie a vypočítať očakávané náklady na reklamnú kampaň. Táto časť kurzu je nevyhnutná pre optimalizáciu PPC kampaní a efektívne cielenie reklám. Kurz sa venuje aj copywritingu a marketingovým modelom, ktoré sú kľúčové pri tvorbe úspešných PPC kampaní. Účastníci sa naučia, ako správne komunikovať benefity a vlastnosti produktov prostredníctvom modelov AIDA, ADAM, lievikovej stratégie a motýlikovej metódy. Osobitná pozornosť sa venuje Tone Of Voice (Brand Voice) a jeho dimenziám, čo pomáha značkám vytvoriť konzistentnú a dôveryhodnú komunikáciu. Kurz poskytuje praktické cvičenia na tvorbu CTA prvkov (call-to-action) a výber správnych slov pre efektívne reklamné texty a tlačidlá bannerových reklám. Ďalším dôležitým aspektom kurzu je sledovanie výkonnosti kampaní, meranie konverzií a stanovenie cieľov podľa SMART metodiky. Účastníci sa naučia pracovať s KPI (kľúčové výkonnostné ukazovatele) a KRI (kľúčové rizikové indikátory) a aplikovať SWOT analýzu pri plánovaní kampaní. Kurz ponúka praktické návody na vytvorenie reklamnej kampane v Google Ads. Účastníci prejdú procesom identifikácie cieľovej skupiny, analýzy návrhov kľúčových slov, tvorby a nastavovania reklamných kampaní. Naučia sa, ako štruktúrovať kampane, pomenovať ich správnym spôsobom, a ako efektívne pracovať s oblasťami a publikami. Praktická časť zahŕňa tvorbu konkrétnej reklamnej kampane pre elektrické kolobežky. Ďalšia fáza kurzu sa zameriava na tvorbu reklamných skupín, správne nastavenie reklám a využívanie nástroja Diagnostika reklamy. Účastníci pochopia, ako optimalizovať reklamné texty, aby boli zrozumiteľné a presvedčivé pre potenciálnych zákazníkov. V záverečnej časti kurzu sa analyzujú vzorové PPC projekty a prechádza sa história zmien v Google Ads. Účastníci získajú pohľad na efektívne využívanie UX a UI pre kvalitnú PPC kampaň, analyzujú webové stránky a naučia sa pracovať so zhodami kľúčových slov, skladaním slov a vylučovaním nerelevantných výrazov. Okrem toho sa oboznámia s históriou zmien v Google Ads, aby pochopili, ako sledovať a prispôsobovať reklamné stratégie v čase. Tento kurz poskytuje komplexné znalosti a praktické skúsenosti potrebné na efektívnu prácu s Google Ads, čo umožňuje účastníkom samostatne spravovať úspešné PPC kampane a dosahovať lepšie výsledky v online marketingu. Ak sa chcete skutočne naučiť používať Google Ads (AdWords), tak toto je ideálny online kurz pre vás.