Online kurz Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní ťa naučí
- Maximalizovať tvoj zisk a vytvoriť online audit systém s tou istou filozofiou
- Zistiť, či má tvoj Ads účet dobré výsledky alebo je tu priestor zarobiť z tvojich kampaní vo vyhľadávacej sieti ešte viac
- Tvoriť dvojičky a trojičky kľúčových slov a vylučujúce kľúčové slová
- Vyhodnocovať úspešnosť a funkčnosť
- Posudzovať kvalitu kľúčových slov a skóre kvality
- Vytvárať publiká, demograficky zacieľovať a zúžiť záujem
- Stanoviť politiku predaja, konverzie a podnikateľský zámer
- Vyhodnocovať mieru preklikov
Požiadavky a vstupné znalosti
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
- Základy práce s PC a Windows, Linux alebo Mac OS X
- Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Základy práce s textovým editorom
Popis kurzu
Online kurz Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní je pre vás ideálnou voľbou ak sa chcete naučiť maximalizovať zisk, vytvoriť online audit systém s tou istou filozofiou. Naučíme vás zistiť či má váš Ads (AdWords) účet dobré výsledky alebo je tu priestor zarobiť z vašich kampaní vo vyhľadávacej sieti ešte viac. Teda tu ide o zisk. Audit vám pomôže odhaliť nové príležitosti a nápady na testovanie, ktoré posunú kampane vpred.
Komu je kurz určený
- Zamestnanci online marketingovej agentúry
- Majitelia webstránok
- Začínajúci PPC špecialisti
- Majitelia e-shopu, ktorí chcú byť na prvom mieste v Google vyhľadávaní
- PPC freelanceri, ktorí chcú svojim klientom zvyšovať predaje
Obsah online kurz Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní
I. Optimalizácia kampane
Ciele, Plánovanie, SMARTER, Os, Podúčty, Reporty, Stĺpce, Metriky, Prepojenie, Tagy | 1:56:22 |
Optimalizácia Kampane, Štruktúra Účtu, Gramatika, Sumár Chýb, Reporty, Analýza | 52:40 |
Forecast, Prognózy, Riadok Súčtu, Regresia, Linest, Slope, Intercept | 3:05:32 |
II. Pridávanie účtu, prepojenie účtov
Meranie, Zobrazenie, Konverzie, Ciele, Prepojenie Služieb | 1:21:17 |
XLSB, Hľadanie Riešenia, Riešiteľ, Algoritmy, Doplnky, PowerPivot | 1:16:24 |
Scenáre, Tabuľka Údajov, Descriptive Statistics, Anova, Correl, Korelácia | 2:25:50 |
Regresia, Trendová Spojnica, Miera Spolahlivosti, Konsolidácia, Funkcie | 1:31:03 |
Často kladené otázky
Čo je Online kurz Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?
Obľúbený marketingový nástroj. |
Kto používa Online kurz Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?
Petit Press, ui42, ESET, Rozhlas a televízia, Gymbeam, Prazdroj, Henkel, City Clinic, SOZA, Metro, Amazon |
Kde sa používa Online kurz Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?
Eshopy, produktové stránky, Reklamné systémy, bannery, Online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie. |
Prečo sa používa Online kurz Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?
Zabezpečenie správneho cieľa, konverzie organizácie. Analýza a tvorba kampaní podľa prianí zákazníka. |
Aké sú TOP certifikácie na Online kurz Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?
Facebook od 200 Eur. DMI od 850 Eur. Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Online kurz Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?
Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1,934 Eur a online marketingového špecialistu 2,283 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreativity, marketing a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. Pre medzinárodné štatistiky odporúčame navštíviť: https://stackoverflow.com/jobs/salary |
Aké programy a nástroje používa Online kurz Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?
Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google DataStudio, Screaming Frog, Ahrefs, Majestic SEO, MOZ, Sitemap Generator, Marketing Miner, Scrivener, Hemingway. |