Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov ťa naučí

  • Čo sú kľúčové slová
  • Tvoriť kľúčové slová
  • Zakomponovať kľúčové slová do kampaní a webu
  • Overovať kľúčové slová
  • Vyhľadávať kľúčové slová
  • Klasifikovať kľúčové slová
  • Analyzovať kľúčové slová
  • Stanoviť výsledky analýzy kľúčových slov

Požiadavky a vstupné znalosti

  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
  • Základy práce s PC a Windows, Linux alebo Mac OS X
  • Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Základy práce s textovým editorom

Popis kurzu

Online kurz Google Ads (AdWords) Analýza Kľúčových Slov je pre teba ideálny ak sa potrebuješ naučiť nájsť tie správne slová do svojich PPC kampaní. Jednou z najdôležitejších vecí pri vytváraní reklamných kampaní v Google Ads (AdWords) je analýza kľúčových slov. Naučíme ťa viacero spôsobom, ktorými je možné zistiť tie správne kľúčové slová. Analýza kľúčových slov ti pomôže aj pri návrhu štruktúry webu. Ukážeme ti ako sa taká analýza robí a aké výsledky by ti mala priniesť.

Komu je kurz určený

  • Začínajúci web developeri
  • Online marketéri
  • Správcovia webstránok
  • Tvorcovia webstránok
  • PPC špecialisti
  • PPC konzultanti

Obsah online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov

I. Plánovač Kľúčových Slov

Plánovač Kľúčových Slov 20:17

Často kladené otázky

Čo je Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?

Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov je obľúbený marketingový nástroj.

Kto používa Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?

Petit Press, ui42, ESET, Rozhlas a televízia, Gymbeam, Prazdroj, Henkel, City Clinic, SOZA, Metro, Amazon

Kde sa používa Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?

Eshopy, produktové stránky, Reklamné systémy, bannery, Online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie

Prečo sa používa Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?

Zabezpečenie správneho cieľa, konverzie organizácie. Analýza a tvorba kampaní podľa prianí zákazníka.

Aké sú TOP certifikácie na Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?

Facebook od 200 Eur. DMI od 850 Eur. Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?

Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1,934 Eur a online marketingového špecialistu 2,283 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreatívy, marketing a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. Pre medzinárodné štatistiky odporúčame navštíviť: https://stackoverflow.com/jobs/salary

Aké programy a nástroje používa Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?

Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google DataStudiom, Screaming Frog, Ahrefs, Majestic SEO, MOZ, Sitemap Generator, Marketing Miner, Scrivener, Hemingway

Lektori

Miroslav Reiter

Programátor a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 114 certifikáciami a 12 titulmi. Vytvoril vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože miluje vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Je Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL a PRINCE2 tréner. Referencie: IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

Všetky kurzy lektora