Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov ťa naučí

  • Čo sú kľúčové slová
  • Tvoriť kľúčové slová
  • Vyhľadávať kľúčové slová
  • Overovať kľúčové slová
  • Analyzovať kľúčové slová
  • Klasifikovať kľúčové slová
  • Zakomponovať kľúčové slová do kampaní a webu
  • Stanoviť výsledky analýzy kľúčových slov

Požiadavky a vstupné znalosti

  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
  • Základy práce s PC a Windows, Linux alebo Mac OS X
  • Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Základy práce s textovým editorom

Popis kurzu

Online kurz Google Ads (AdWords) Analýza Kľúčových Slov je pre vás ideálny ak sa potrebujete naučiť nájsť tie správne slová do svojich PPC kampaní. Jednou z najdôležitejších vecí pri vytváraní reklamných kampaní v Google Ads (AdWords) je analýza kľúčových slov. Naučíme vás viacero spôsobom, ktorými je možné zistiť tie správne kľúčové slová. Analýza kľúčových slov vám pomôže aj pri návrhu štruktúry webu. Ukážeme vám ako sa taká analýza robí a aké výsledky by vám mala priniesť.

Komu je kurz určený

  • Špecialisti marketingových analýz
  • Web developeri
  • Online marketéri
  • Správcovia webstránok
  • Tvorcovia webstránok
  • PPC špecialisti
  • PPC konzultanti

Obsah online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov

I. Plánovač Kľúčových Slov

Plán Kľúčových Slov, Výskumná Matica Kľúčových Slov, Skladač Fráz 1:19:00
Prefix/Suffix, Pozície Kľúčových Slov 48:26
Plánovač Kľúčových Slov 20:17
Google Ads, Plánovanie a Analýza Kľúčových Slov 1:24:04

Často kladené otázky

Čo je Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?

Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov je zameraný na efektívne využívanie kľúčových slov v reklamných kampaniach pomocou platformy Google Ads. Online kurz je určený pre marketingových profesionálov, digitálnych reklamných expertov, manažérov kampaní.

Kto používa Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?

Všeobecná úverová banka, Orange, European Alliance for Innovation, Foodora, Lenovo, Summit Motors, ESET, IBM, ŠKODA AUTO, Caterpillar, SYNOT Games, Eyerim, Siemens

Kde sa používa Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?

Eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie

Prečo sa používa Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?

Cieľové zameranie, široká sieť zobrazovania, platenie iba za výsledky, merateľnosť výkonu, flexibilita a kontrola, možnosti retargetingu, konkurenčná výhoda, flexibilita rozpočtu

Aké sú TOP certifikácie na Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?

Google Ads Certification zdarma. Google Analytics Individual Qualification zdarma. Digital Marketing Institute Certification od 500 Eur. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?

Priemerná mzda špecialistu marketingových analýz je 1900 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom.

Lektori

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 114 certifikáciami a 12 titulmi. Vytvoril vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože miluje vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Je Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL a PRINCE2 tréner. Referencie: IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

Všetky kurzy lektora