Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov ťa naučí

  • Čo sú kľúčové slová
  • Tvoriť kľúčové slová
  • Vyhľadávať kľúčové slová
  • Overovať kľúčové slová
  • Analyzovať kľúčové slová
  • Klasifikovať kľúčové slová
  • Zakomponovať kľúčové slová do kampaní a webu
  • Stanoviť výsledky analýzy kľúčových slov
  • Vyhnúť sa častým chybám
  • Získavať konverzie

Požiadavky a Vstupné Znalosti

  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
  • Základy práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Základy práce s textovým editorom

Cieľové skupiny a Komu je kurz určený

  • Budúci a aktuálni marketingoví špecialisti
  • Web developeri
  • Online marketéri
  • Správcovia webstránok
  • Tvorcovia webstránok
  • PPC špecialisti
  • PPC konzultanti

Obsah a Učebná Osnova online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov

I. Interné Vyhľadávanie

Interné Vyhľadávanie, Search 56:35

II. Plánovač Kľúčových Slov

Plán Kľúčových Slov, Matica, Skladač Fráz 1:19:00
Prefix, Suffix, Analýza, Pozície Kľúčových Slov 48:26
Plánovač Kľúčových Slov, Cieľové Skupiny 20:17
Google Ads, Plánovanie a Analýza Kľúčových Slov 1:24:04

III. Výzva Zákazníka k Akcii

Farby, CTA, Tlačidlá 47:25

Často Kladené Otázky FAQ

Čo je Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?

Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov je zameraný na efektívne využívanie kľúčových slov v reklamných kampaniach pomocou platformy Google Ads. Online kurz je určený pre marketingových profesionálov, digitálnych reklamných expertov, manažérov kampaní.

Kto používa Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?

Všeobecná úverová banka, Orange, European Alliance for Innovation, Foodora, Lenovo, Summit Motors, ESET, IBM, ŠKODA AUTO, Caterpillar, SYNOT Games, Eyerim, Siemens

Kde sa používa Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?

Eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie

Prečo sa používa Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?

Cieľové zameranie, široká sieť zobrazovania, platenie iba za výsledky, merateľnosť výkonu, flexibilita a kontrola, možnosti retargetingu, konkurenčná výhoda, flexibilita rozpočtu

Aké sú TOP certifikácie na Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?

Google Ads Certification zdarma. Google Analytics Individual Qualification zdarma. Digital Marketing Institute Certification od 500 Eur. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?

Priemerná mzda špecialistu marketingových analýz je 1900 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom.

Lektori

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor, manažér a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 134 certifikáciami a 13 titulmi. Vytvoril som vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože milujem vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL, PRINCE2 tréner. 40000+ vyškolených klientov a 1000+ firiem, ktorým som pomohol Referencie: Národná Rada SR, Slovnaft, IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

Všetky kurzy lektora

Hodnotenia našich študentov

5

5 Patrik Kraus