VITA Virtual IT Academy
0
Registrácia Prihlásenie
  • Online Kurzy
    • Online Školenia Úrad Práce
      Online Školenia Úrad Práce
    • Online Profesijné Tituly MBA, DBA, MPA, MSc.
      Online Profesijné Tituly MBA, DBA, MPA, MSc.
    • Administrácia IT Systémov a Serverov
      Administrácia IT Systémov a Serverov
    • Finančné Riadenie a Účtovníctvo
      Finančné Riadenie a Účtovníctvo
    • Grafika, Dizajn a Multimédiá
      Grafika, Dizajn a Multimédiá
    • Kancelárske Balíky (Microsoft Office)
      Kancelárske Balíky (Microsoft Office)
    • Kybernetická Bezpečnosť a Ochrana Dát
      Kybernetická Bezpečnosť a Ochrana Dát
    • Manažérske Zručnosti a Osobný Rozvoj
      Manažérske Zručnosti a Osobný Rozvoj
    • Marketing, Reklama a Právo
      Marketing, Reklama a Právo
    • Operačné Systémy
      Operačné Systémy
    • Počítačové Siete a Cisco
      Počítačové Siete a Cisco
    • Príprava na Certifikácie
      Príprava na Certifikácie
    • Programovanie a Vývoj Softvéru
      Programovanie a Vývoj Softvéru
    • SAP, ABAP a Podnikové Systémy
      SAP, ABAP a Podnikové Systémy
    • Správa Databáz, Štatistika a Dátová Analýza
      Správa Databáz, Štatistika a Dátová Analýza
    • Umelá Inteligencia a Strojové Učenie (AI a ML)
      Umelá Inteligencia a Strojové Učenie (AI a ML)
    • Vývoj a Dizajn Webových Stránok
      Vývoj a Dizajn Webových Stránok
  • Kurzy Úrad Práce
  • Ročné Predplatné Kurzy
  • MBA, MSc, MPA
  • IT IQ Sieň Slávy
  • Kurzy Firmy
  • Časté Otázky
  • Blog
  • Kontakt
  • SKSK
    • EN
    • SK
  • VITA Academy
  • Marketing, Reklama a Právo
  • Marketingová Stratégia
  • Online kurz SWOT Analýza

Online kurz SWOT Analýza

Online kurz SWOT Analýza pre vás ideálny, ak sa chcete naučiť rozpoznávať silné a slabé stránky, príležitosti a hrozby organizácie, produktu alebo projektu. Ide o akreditovaný a certifikovaný online kurz na marketing a SWOT analýzu. Počas kurzu sa podrobne oboznámite s tým, ako efektívne zostaviť SWOT analýzu na základe kľúčových ukazovateľov výkonnosti (KPI) a rizikových indikátorov (KRI), a ako z nej vyvodiť konkrétne strategické závery. Naučíte sa aplikovať SWOT analýzu v marketingových stratégiách a vyvarovať sa častým chybám, ktoré sa objavujú v prípadových štúdiách a záverečných prácach. Osvojíte si tiež tvorbu hypotéz a ich validáciu, a pochopíte, ako na základe SWOTky navrhovať konkrétne taktiky ako upsell a cross-sell. V rámci marketingových modelov sa naučíte používať osvedčené frameworky ako STDC (See-Think-Do-Care), AIDA, ADAM, predajné lieviky a porozumiete aj modernému konceptu Google Messy Middle, ktorý vysvetľuje správanie zákazníkov v online priestore. Kurz vám ukáže, ako ich spojiť so SWOT analýzou a použiť ich v strategickom plánovaní. Súčasťou kurzu je aj praktická analytika v nástroji Google Analytics 4, kde si osvojíte prácu s konverziami, kľúčovými udalosťami (Key Events), dimenziami, metrikami a nastavovaním cieľov. Naučíte sa prepájať GA4 s nástrojom Microsoft Power BI a vytvárať vlastné vizualizácie a reporty. Získate prehľad o zákazníckych cestách (Customer Journeys) a o tom, ako sledovať interné vyhľadávanie a správanie návštevníkov. Na záver sa oboznámite s rozpočtovaním v marketingových stratégiách a projektových plánoch. Naučíte sa používať kontrolné zoznamy a nástroje na minimalizáciu chýb pri plánovaní a realizácii kampaní alebo strategických rozhodnutí. Tento kurz vám poskytne ucelený prehľad o využití SWOT analýzy v kombinácii s výkonnostnými a analytickými nástrojmi v modernom manažérskom prostredí. Ak sa skutočne chcete naučiť tvoriť SWOT analýzy, tak toto je ideálny vstupný online kurz pre vás.

Kurz od Miroslav Reiter - 11.04.2025

Kód kurzu: MARKETING-STRATEGIA-1

Slovenský

Online kurz SWOT Analýza ťa naučí

  • Pochopiť význam KPI a KRI a ich prepojenie so SWOT analýzou v marketingovej stratégii
  • Zostaviť SWOT analýzu v praxi na konkrétnom projekte, produkte alebo firme
  • Stanoviť kvalitné hypotézy pre stratégiu na základe zistení zo SWOT analýzy
  • Identifikovať najčastejšie chyby v strategickom plánovaní, prípadových štúdiách a záverečných prácach
  • Navrhnúť upsell a cross-sell stratégie na základe výstupov zo SWOT analýzy
  • Používať marketingové modely ako STDC, AIDA, ADAM, lievik a motýlik v kombinácii so SWOT
  • Aplikovať koncept Google Messy Middle na optimalizáciu marketingových rozhodnutí
  • Pracovať s nástrojom Google Analytics 4 na meranie a vyhodnocovanie marketingových metrik
  • Prepojiť Google Analytics s Power BI a vytvárať vlastné interaktívne reporty a dashboardy
  • Navrhnúť rozpočet a kontrolné zoznamy ako súčasť projektového a strategického riadenia na základe SWOT analýzy

Požiadavky a Vstupné Znalosti

  • Mierne pokročilá úroveň práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Mierne pokročilá úroveň práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Mierne pokročilá úroveň práce s textovým editorom
  • Marketing mierne pokročilý
  • Digitálny (Online) marketing mierne pokročilý
  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním

Cieľové skupiny a Komu je kurz určený

  1. Záujemci o tému SWOT analýza
  2. Budúci a aktuálni marketingoví manažéri
  3. Osoby, ktoré sa zaujímajú o kariéru v oblasti marketingu a manažmente
  4. Projektoví, produktoví manažéri a accounti
  5. Online marketéri
  6. Majitelia, riaditelia firiem a vedenie firmy
  7. Podnikatelia
  8. Marketingoví stratégovia
  9. Konzultanti a špecialisti
  10. Obchodníci

Obsah a Učebná Osnova online kurz SWOT Analýza

I. Úvod do SWOT analýzy

Čo sú to KPI a KRI v marketingovej stratégií? Ako na SWOT analýzu? 01:49:55
Ako sa robí a zostavuje v praxi SWOTka? 01:04:36
Ako správne stanoviť marketingové hypotézy? 28:07
Aké sú najčastejšie chyby v stratégiách, prípadových štúdiách a záverečných prácach. 14:59
Ako zarobiť viac peňazí v podnikaní? Čo je to upsell a cross-sell stratégia? 39:46

II. Marketingové modely, rámce a systémy

Čo je to STDC framework/model a ako na marketingový plán? 27:15
Aké sú overené marketingové modely? Predstavujeme modely AIDA, ADAM, lievik a motýlik. 48:45
Čo je Google Messy Middle a ako ho vieme využiť v praxi? 56:04

III. Marketingové analýzy a vyhodnocovanie v Google Analytics GA4

Ako začať s Google Analytics a ako si ho nastaviť? 01:19:30
Zostavujeme technologický profil firmy a zisťujeme čo firma používa na webe pomocou nástrojov Wappalyzer a BuilthWith. 12:57
Ako sa začať orientovať v obrazovkách a používateľskom rozhraní Google Analytics GA4? 53:52
Ako prepojiť Google Analytics 4 a Microsoft Power BI na tvorbu vlastných reportov a dashboardov. 29:24
Čo sú to premenné, dimenzie a metriky a ako ich používať? 46:01
Ako sa pracuje s konverziami (Conversion) a cieľmi (Goals) v GA4. 57:23
Čo sú to kľúčové udalosti (Key Events) a ako sa používajú? 34:18
Čo je interné vyhľadávanie (Search) a ako sa s ním pracuje? 56:35
Čo sú to zákaznícke cesty (Customer Journeys) ako fungujú v Google Analytics? 29:02

IV. Rozpočty a kontrola chýb

Ako na firemné rozpočty k projektoch a stratégiam? 01:13:58
Čo sú to kontrolné zoznamy? Ako znižovať chybovosť? 57:49

Často Kladené Otázky FAQ

Čo je SWOT analýza?

Online kurz SWOT Analýza sa zameriava na identifikáciu silných a slabých stránok, príležitostí a hrozieb v rámci firmy, projektu alebo stratégie. Účastníci sa naučia prakticky zostavovať SWOT matice, vytvárať hypotézy, prepájať analýzu s KPI a KRI, a aplikovať marketingové modely a nástroje na reálne prípady a dáta. Kurz obsahuje aj prácu s analytickými nástrojmi ako Google Analytics 4 a Power BI.

Kto používa SWOT analýzu?

SWOT analýzu používajú manažéri, analytici, konzultanti, podnikatelia, projektoví manažéri a marketingoví špecialisti vo firmách ako Orange, Lidl, IBM, Tatra banka, Ministerstvo hospodárstva SR, ale aj v menších firmách, startupoch a školstve.

Kde sa používa SWOT analýza?

SWOT sa využíva v strategickom plánovaní, marketingu, projektovom riadení, pri tvorbe podnikateľských plánov, v štátnej správe, neziskovkách aj akademickej sfére. Pomáha pri rozhodovaní, optimalizácii zdrojov, identifikácii rizík a vytváraní konkurencieschopných stratégií.

Prečo sa používa SWOT analýza?

SWOT analýza umožňuje získať prehľad o aktuálnej situácii organizácie alebo projektu. Pomáha efektívne určiť priority, využiť príležitosti, eliminovať riziká a vytvoriť udržateľnú stratégiu. V kombinácii s modernými nástrojmi ako GA4 alebo Power BI zvyšuje analytickú presnosť a strategické rozhodovanie.

Aké sú TOP certifikácie na SWOT analýzu?

Aj keď SWOT sama o sebe nemá samostatnú certifikáciu, je súčasťou týchto certifikačných programov: PMI Project Management Professional (PMP) – od 400 EUR Certified Business Analysis Professional (CBAP) – od 450 EUR Professional Certificate in Strategic Management – od 250 EUR VITA certifikát SWOT Analýza (je súčasťou kurzu) Certifikačné skúšky nie sú súčasťou kurzu a je potrebné si ich objednať zvlášť.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom SWOT analýza?

Manažéri a analytici, ktorí ovládajú SWOT analýzu a analytické nástroje, zarábajú v priemere od 1900 do 4200 EUR mesačne v závislosti od odvetvia, seniority a regiónu. V oblasti marketingu a stratégie môžu platy presiahnuť 5000 EUR mesačne pri senior pozíciách a v konzultingu.

Aké programy a nástroje používa SWOT analýza?

Microsoft Excel, Google Sheets, Power BI, Google Analytics GA4, Wappalyzer, BuiltWith, Miro, Canva, SWOT template generátory, marketingové modely STDC, AIDA, ADAM, Messy Middle, a ďalšie podporné frameworky ako RACI, DACI a RAPID. Tieto nástroje pomáhajú rozšíriť aplikáciu SWOT do analytickej a rozhodovacej praxe.

Lektori

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor, manažér a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 134 certifikáciami a 13 titulmi. Vytvoril som vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože milujem vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL, PRINCE2 tréner. 40000+ vyškolených klientov a 1000+ firiem, ktorým som pomohol Referencie: Národná Rada SR, Slovnaft, IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

Všetky kurzy lektora

Novinka
Online kurz Marketing, reklama a právo

198 € 284 €

30.28% zľava Kúpiť teraz Pridať do košíka

Pridať do plánu

Daruj tento kurz

Stiahnuť osnovu v PDF

Certifikovaný kurz obsahuje:

  • 4 hodiny videa
  • 100 MB materiálov k stiahnutiu
  • Ročná licencia
  • Prístup na mobil a tablet
  • Prezentácia a ťaháky
  • Certifikát o absolvovaní
Zdieľať

Ročné Predplatné na všetky Online Kurzy

2290 € 490 €

Prístup pre Vás do všetkých aktuálnych aj pripravovaných online kurzov

12 mesačná platnosť

Kúpiť teraz

Chcete vyškoliť 3 a viac ľudí?

Získajte pre kolegov a zamestnancov prístup k 571 špičkovým kurzom VITA kedykoľvek a kdekoľvek.

Vyskúšajte Balíčky pre firmy

Súvisiace kurzy

Bestseller
Online kurz Digitálny Marketing
Pokročilý

5

Online kurz Digitálny Marketing

Miroslav Reiter

156 € 198 €

Bestseller
Online kurz Copywriting
Začiatočník

5

Online kurz Copywriting I. Začiatočník

Miroslav Reiter

194 € 258 €

Online kurz Copywriting
Mierne Pokročilý

5

Online kurz Copywriting II. Mierne Pokročilý

Miroslav Reiter

198 € 286 €

Online kurz Google Analytics 4 GA4
Mierne Pokročilý

5

Online kurz Google Analytics 4 GA4 II. Mierne Pokročilý

Miroslav Reiter

248 € 298 €

Začiatočník

5

Online kurz Projektový Manažér I. Začiatočník

Miroslav Reiter

198 € 286 €

Online kurzy
  • Ročné Predplatné
  • Projekt Zručnosti pre Trh Práce
  • Online Kurzy Úrad Práce
  • Umelá Inteligencia AI
  • Administrácia IT Systémov a Serverov
  • Správa Databáz, Štatistika a Dátová Analýza
  • Grafika, Dizajn a Multimédiá
  • Kancelárske Balíky (Microsoft Office)
  • Manažérske Zručnosti a Osobný Rozvoj
  • Marketing, Reklama a Právo
  • Operačné Systémy
  • Programovanie a Vývoj Softvéru
  • Vývoj a Dizajn Webových Stránok
  • Príprava na Certifikácie

Newsletter

Pridajte sa k 4560 odoberateľov a budete informovaný o novinkách

Online školenia
  • Školenia pre Školy a Neziskovky
  • Školenia pre Štát
  • Školenia pre Firmy
  • Lektori
  • Referencie
  • Firemné Licencie
  • Nový Dodávateľ
  • Online Programy MBA, DBA, BBA, MPA, DPA, LLM, MSc
  • Kurzy Preplácané Úrad Práce
Pre zákazníkov
  • Kontakt
  • O nás
  • Blog VITA Academy
  • Affiliate a Spolupráca
  • Bonusy a Benefity
  • Pomoc a Podpora
  • Naša Misia a Hodnoty
  • Hodnotenie a recenzie kurzov
  • Prečo práve VITA
  • Nápady na Nové Kurzy
  • Stav Služieb VITA
+421 907 217 225

Po - Pia 10:00 - 16:00

info@vita.sk

Odpovedáme každý pracovný deň

Tomášikova 50/A

83104 Bratislava

Často kladené otázky

Všetky odpovede na jednom mieste

Sledujte nás
VITA logo
Copyright © 2025 VITA Academy s.r.o.
Obchodné podmienky - Ochrana osobných údajov