Online kurz Digitálny Marketing ťa naučí
- Ako začať s digitálnym marketingom
- Vybrať spôsob ako zarábať na internete
- Analyzovať si konkurenciu a konkurenčné produkty
- Plánovať a nastavovať PPC kampane
- Pochopiť rozdiely medzi vlastnosťami a benefitmi produktov pri copywritingu
- Využívať aktuálne kľúčové trendy v online marketingu
- Vyhľadávať potenciál online marketingu pre spoločnosť na základe technologických profilov
- Používať nástroje digitálneho marketingu ako SimilarWeb, Xtensio, Google Analytics
- Analyzovať ukážky digitálnych reklamných kampaní
- Pripraviť si základnú analýzu kľúčových slov
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
- Základy práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Základy práce s textovým editorom
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Budúci a aktuálni marketingoví špecialisti
- Začínajúci online marketéri
- Marketingoví manažéri
- Správcovia webstránky
- Majitelia e-shopu
- Blogeri a Copywriteri
- Podnikatelia
- Startupy
Obsah a Učebná Osnova online kurz Digitálny Marketing
I. Úvod do Digitálneho Marketingu
Predstavenie Kurzu | 15:33 |
Zdroje, Knihy, FB Skupiny | 06:26 |
II. Marketingový Plán a Modely
Čo je Digitálny Marketing a Marketingový Proces | 05:14 |
Analýza a Profil Podniku | 18:17 |
RACI Matica, Role | 21:38 |
STDC Framework, Fázy STDC a Marketingový Plán | 27:15 |
Benefity a Vlastnosti Produktov | 55:33 |
III. Marketingové Persóny a Google Analytics
Marketingové Persóny | 16:06 |
Analýza Konkurencie, Google Ads, Similar Web | 14:32 |
Marketingové Kanály a SimilarWeb | 25:36 |
Google Analytics, Pluginy, Technologické Profily | 12:57 |
Konverzie a Ciele | 57:23 |
IV. Affiliate Marketing a Vyhľadávanie
Ako Zarobiť na Internete, Affiliate Marketing | 47:35 |
Google Vyhľadávanie, Finstat, RUZ, Akreditácia, Web | 11:48 |
Porovnávanie, Knihy, Inkognito Režim, Vyhľadávanie | 1:13:34 |
V. Google Ads, Kampaň a Kľúčové Slová
Porovnávanie Marketingu, Marketing Brief | 1:20:56 |
Kampaň, Google Ads, Rozpočet, Segmenty Publika | 1:11:18 |
Google Ads, Kampaň, Plánovač Kľúčových Slov | 36.24 |
Sektorovo Riadené Inovácie, Minifikovaný Kód, Mapy | 2:09:55 |
VI. Web Analytika a Matomo
Matomo, WordPress, Web Analytika | 1:02:56 |
VII. Rozpočty, Zdroje a Náklady
Rozpočty Online Marketingu | 19:07 |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je Digitálny Marketing?
Online kurz Digitálny Marketing sa zameriava na rôzne aspekty marketingu a reklamy v digitálnom prostredí. Online kurz poskytuje študentom znalosti, zručnosti a stratégie potrebné na úspešné uplatnenie v oblasti digitálneho marketingu. |
Kto používa Digitálny Marketing?
Všeobecná úverová banka, Orange Slovensko, European Alliance for Innovation, Foodora, Lenovo, Summit Motors, ESET, IBM, ŠKODA AUTO, Caterpillar Slovakia, SYNOT Games, Eyerim, Siemens |
Kde sa používa Digitálny Marketing?
Eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie |
Prečo sa používa Digitálny Marketing?
Dosiahnutie širokého online publika, cieľové zameranie, interakcia a zapojenie zákazníkov, merateľnosť výkonu, flexibilita a personalizácia, vyššia efektivita a nižšie náklady |
Aké sú TOP certifikácie na Digitálny Marketing?
Google Ads Certification zdarma. Google Analytics Individual Qualification zdarma. Digital Marketing Institute Certification od 500 Eur. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Digitálny Marketing?
Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1609 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa Digitálny Marketing?
Google AdWords, Google Analytics, Google Trends, SimilarWeb, Microsoft Clarity |