Online kurz Faily v Marketingu a Reklame ťa naučí

  • Pochopiť najčastejšie typy chýb
  • Predísť Failom a Fuckupom
  • Nájsť najčastejšie chyby v PPC kampaniach a reklamách
  • Analyzovať reklamy
  • Používať správne reklamné formáty
  • Nastaviť optimálnu stratégiu
  • Realizovať úspešné stratégie
  • Vyhnúť sa častým chybám

Požiadavky a Vstupné Znalosti

  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s projektovým manažmentom a PRINCE2
  • Základy práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Základy práce s textovým editorom

Cieľové skupiny a Komu je kurz určený

  • Marketingoví špecialisti
  • Marketingoví manažéri
  • Online marketéri
  • Správcovia webstránok
  • Blogeri
  • Stratégovia
  • Reklamní pracovníci

Obsah a Učebná Osnova online kurz Faily v Marketingu a Reklame

I. Faily a Fuckupy v Online Marketingu

Príklady a Ukážky Failov 39:35
Test 01 20 min
Pamäť a Myslenie, Emoji, Gramatické Chyby 53:34
Test 02 20 min

II. Ukážky Failov a Fuckupov

Chyby, Automatické Odpovede, Fake Produkty 1:18:04
Test 03 20 min
OPAKOVANIE: AB Test, Chyby v PPC, Skladač Fráz 1:36:55
Test 04 20 min

III. Reklamy a Sociálne Siete

Google Vyhľadávač, Ako nemá vyzerať reklama, Faily 29:01
Test 05 20 min
Automatické Odpovede, Error Code 404, Časové Pásma 1:20:27
Test 06 20 min

V. Faily a Fuckupy v Copywritingu

Vnímane textu, Odkaz, Uveriteľnosť, Zákazník 53:24
Test 07 20 min

Záverečný Test

Záverečný Test 40 min

Často Kladené Otázky FAQ

Čo je Faily a Fuckupy v Marketingu, Reklame?

Online kurz Faily a Fuckupy v Marketingu, Reklame je zameraný na analyzovanie chýb a neúspechov v oblasti marketingu a reklamy. Online kurz sa zameriava na skúsenosti z reálneho sveta, kde sa prezentujú príklady a príbehy o neúspešných kampaniach, zlyhaných stratégiách a chybách v marketingu.

Kto používa Faily a Fuckupy v Marketingu, Reklame?

Pharmonia, Siemens Slovensko, Kia Sales Slovakia, Niké, Dedoles, ČSOB, Telekom, Heineken

Kde sa používa Faily a Fuckupy v Marketingu, Reklame?

Eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie

Prečo sa používa Faily a Fuckupy v Marketingu, Reklame?

Identifikácia chýb a neúspechov, učenie sa na chybách, rozširovanie perspektívy, prevencia opakovania chýb, rast a zlepšenie, posilnenie profesionálnej reputácie

Aké sú TOP certifikácie na Faily a Fuckupy v Marketingu, Reklame?

DMI od 850 Eur. Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Faily a Fuckupy v Marketingu, Reklame?

Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1608 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom.

Lektori

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor, manažér a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 134 certifikáciami a 13 titulmi. Vytvoril som vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože milujem vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL, PRINCE2 tréner. 40000+ vyškolených klientov a 1000+ firiem, ktorým som pomohol Referencie: Národná Rada SR, Slovnaft, IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

Všetky kurzy lektora

Hodnotenia našich študentov

5

5 Patrik Kraus