Kurz Google Analytics II. Mierne Pokročilý je určený pre teba, ak máš skúsenosti s Google Analytics. Alebo si absolvoval kurz Google Analytics I. Začiatočník. Osvojíš si najvhodnejšiu konfiguráciu, možnosti vlastných zásahov a pokročilé funkcie merania výkonnosti webu. Naučíme ťa interpretovať zozbierané údaje a využiť ich v marketingu. Ako absolvent kurzu Google Analytics II. Mierne Pokročilý zvládneš získať potrebné webové analýzy a využiť ich pre svoju stránku.

Osnova

I. Sprievodca najvhodnejšou konfiguráciou

Počiatočná konfigurácia
Ciele a cesty
Prečo je segmentácia dôležitá
Filtrovanie: segmentácia návštevníkov pomocou filtrov

II. Osobitné zásahy (hacky) do služby Google Analytics

Prispôsobenie zoznamu rozpoznávaných vyhľadávačov
Označovanie návštevníkov
Sledovanie chybových stránok a nefunkčných odkazov
Sledovanie hľadaných a inzerovaných výrazov v sieti typu PPC
Sledovanie odkazujúcich adries URL zo sietí typu PPC
Prekrývanie stránok: odlíšenie odkazov na tú istú stránku
Párovanie transakcií s kľúčovými slovami
Sledovanie odkazov na priame stiahnutie súboru
Zmena zdroja, ktorý sa zaslúžil o konverziu
Import premenných kampane do systému CRM

III. Zaostrenie na kľúčové ukazovatele výkonnosti

Stanovenie cieľov a kľúčových výsledkov
Výber a príprava kľúčových ukazovateľov výkonnosti
Prezentácia indikátorov KPI
Ukážky indikátorov KPI podľa pracovného zaradenia

IV. Reálne úlohy

Identifikácia zle fungujúcich stránok
Meranie úspechu interného vyhľadávania
Optimalizácia marketingu v oblasti vyhľadávačov

Autor

Miroslav Reiter

Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Oracle certifikovaný tréner, Google partner tréner, ITIL, PRINCE2 tréner Referencie: IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET

Všetky kurzy autora