VITA Virtual IT Academy
0
Registrácia Prihlásenie
  • Online Kurzy
    • Online Školenia Úrad Práce
      Online Školenia Úrad Práce
    • Online Profesijné Tituly MBA, DBA, MPA, MSc.
      Online Profesijné Tituly MBA, DBA, MPA, MSc.
    • Administrácia IT Systémov a Serverov
      Administrácia IT Systémov a Serverov
    • Finančné Riadenie a Účtovníctvo
      Finančné Riadenie a Účtovníctvo
    • Grafika, Dizajn a Multimédiá
      Grafika, Dizajn a Multimédiá
    • Kancelárske Balíky (Microsoft Office)
      Kancelárske Balíky (Microsoft Office)
    • Kybernetická Bezpečnosť a Ochrana Dát
      Kybernetická Bezpečnosť a Ochrana Dát
    • Manažérske Zručnosti a Osobný Rozvoj
      Manažérske Zručnosti a Osobný Rozvoj
    • Marketing, Reklama a Právo
      Marketing, Reklama a Právo
    • Operačné Systémy
      Operačné Systémy
    • Počítačové Siete a Cisco
      Počítačové Siete a Cisco
    • Príprava na Certifikácie
      Príprava na Certifikácie
    • Programovanie a Vývoj Softvéru
      Programovanie a Vývoj Softvéru
    • SAP, ABAP a Podnikové Systémy
      SAP, ABAP a Podnikové Systémy
    • Správa Databáz, Štatistika a Dátová Analýza
      Správa Databáz, Štatistika a Dátová Analýza
    • Umelá Inteligencia a Strojové Učenie (AI a ML)
      Umelá Inteligencia a Strojové Učenie (AI a ML)
    • Vývoj a Dizajn Webových Stránok
      Vývoj a Dizajn Webových Stránok
  • Kurzy Úrad Práce
  • Ročné Predplatné Kurzy
  • MBA, MSc, MPA
  • IT IQ Sieň Slávy
  • Kurzy Firmy
  • Časté Otázky
  • Blog
  • Kontakt
  • SKSK
    • EN
    • SK
  • VITA Academy
  • Marketing, Reklama a Právo
  • Marketingové Nástroje
  • Online kurz Marketing a Reklama

Online kurz Marketing a Reklama

Online kurz Marketing a Reklama pre vás ideálny, ak sa chcete naučiť efektívne vytvárať, riadiť a analyzovať marketingové kampane a reklamné stratégie. Ide o akreditovaný a certifikovaný online kurz na Marketing a Reklamu. Kurz začína vysvetlením základných pojmov marketingu a reklamy, ich cieľov a praktického využitia pomocou nástrojov ako Google Trendy a marketingového našepkávača. Porovnávame tradičný marketing s online marketingom, ukazujeme tvorbu marketingového briefu a analyzujeme sadzby agentúr. Vytvárame technologický profil firmy pomocou nástrojov Wappalyzer a BuiltWith a odporúčame relevantné zdroje a skupiny na rozšírenie znalostí v oblasti marketingu. V ďalšej časti sa zameriavame na marketingovú koncepciu, zákaznícke potreby a tvorbu marketingového mixu v digitálnom prostredí. Používame digitálny marketingový checklist a techniky ako produktizácia. Zameriavame sa na tvorbu vízie, poslania a strategického plánovania vrátane analýzy makro- a mikroprostredia podniku a budovania goodwillu. Predstavujeme marketingový informačný systém, marketingový výskum, Big Data a praktické využitie dotazníkových výskumov. Kurz sa venuje aj nákupnému správaniu spotrebiteľov a organizácií, práci s Maslowovou pyramídou potrieb, segmentácii trhu a tvorbe cieľových skupín. Zameriavame sa na to, ako správne komunikovať vlastnosti a benefity produktov či služieb, a ukazujeme význam efektu Barbary Streisand v komunikácii. Prechádzame analýzu štruktúry produktov pomocou myšlienkových máp a tvorbu cenovej stratégie vrátane internetového predaja a provízneho systému. V oblasti marketingovej komunikácie sa učíme tvoriť reklamné slogany, efektívne správy a spoznávať fungovanie komunikačných modelov pre online a offline prostredie. Kurz uzatvárame témou služieb a medzinárodného marketingu, kde sa učíme, ako prispôsobiť marketingovú stratégiu špecifikám služieb a globálnym trhom. Všetky témy sú prepojené na praktické príklady a aplikácie v reálnom podnikateľskom prostredí, čo vám umožní okamžite aplikovať získané vedomosti do praxe. Ak sa chcete skutočne naučiť marketing a stať marketérom, tak toto je ideálny vstupný online kurz pre vás.

Kurz od Miroslav Reiter - 28.04.2025

Kód kurzu: MARKETING-REKLAMA

Slovenský

Online kurz Marketing a Reklama ťa naučí

  • Pochopiť, čo je marketing, reklama a marketingové ciele, a používať nástroje ako Google Trendy a našepkávače
  • Porovnať tradičný a online marketing, vytvoriť marketingový brief a analyzovať sadzby agentúr a freelancerov
  • Analyzovať profil podniku a zostaviť technologický profil firmy pomocou nástrojov Wappalyzer a BuiltWith
  • Oboznámiť sa s marketingovou koncepciou, marketingovým mixom, produktizáciou a plánovaním pomocou BCG matice
  • Analyzovať makro a mikro prostredie firmy a budovať dobré meno (goodwill) podniku
  • Využívať marketingový informačný systém, Big Data, MoSCoW metódu a realizovať marketingový výskum
  • Pochopiť nákupné správanie spotrebiteľov, segmentovať trh a správne komunikovať benefity a vlastnosti produktov
  • Vytvoriť analýzu štruktúry produktu, stanoviť cenové stratégie a nastaviť internetový predaj
  • Navrhnúť efektívnu marketingovú komunikáciu, tvoriť reklamné slogany a správne komunikovať na sociálnych sieťach
  • Pracovať so špecifikami marketingu služieb a medzinárodného marketingu v globálnom prostredí

Požiadavky a Vstupné Znalosti

  • Mierne pokročilá úroveň práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Mierne pokročilá úroveň práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Mierne pokročilá úroveň práce s textovým editorom
  • Marketingové a podnikateľské myslenie (mindset) je výhodou
  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s projektovým manažmentom a PRINCE2
  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním

Cieľové skupiny a Komu je kurz určený

  1. Budúci a aktuálni marketéri
  2. Marketingoví špecialisti
  3. Marketingoví manažéri (Accounti)
  4. Marketingoví konzultanti
  5. Online marketéri
  6. Reklamní pracovníci
  7. Stratégovia
  8. Blogeri
  9. Majitelia či správcovia webstránok
  10. Podnikatelia, začínajúce firmy a startupy

Obsah a Učebná Osnova online kurz Marketing a Reklama

I. Čo je marketing, reklamy a trendy

Čo je to marketing a reklama? Aké sú ciele marketingu? Používame našepkávač a Google Trendy. 33:07
Porovnávanie tradičného a online marketingu. Čo je to marketing brief? Aké sú sadzby marketérov a agentúr? 01:20:56
Analyzujeme a zostavujeme profil podniku. Načo si dať pozor a ako získať štatistiky k podnikaniu? 18:17
Zostavujeme technologický profil firmy a zisťujeme čo firma používa. Nástroje Wappalyzer a BuilthWith. 12:57
Čo sa oplatí si v marketingu prečítať? Aké sú odporúčané zdroje a FB Skupiny? 06:26

II. Marketingová koncepcia, marketingový mix, marketingová stratégia a vízia

Čo je to marketingová koncepcia, zákazník, potreby, želania? 58:14
Čo je to digitálny marketingový Mix (Koľko P-čok potrebujeme)? Čo je produktizácia? Digital Marketing CheckList ako pomôcka marketéra 46:50
Čo je to vízia a poslanie? Ako na ciele a plánovanie? Používame BCG maticu. 01:05:28
V akom prostredí vaša firma pôsobí? Analyzujeme makro a mikro prostredie spolu Goodwill (dobrým menom podniku). 01:26:26
Čo je to marketingový informačný systém a marketingový výskum? Používame MoSCoW metódu a Big data. Prechádzame dotazníkový výskum z Google. 50:29

III. Nákupné správanie a ako presvedčiť zákazníka

Ako na nákupné správanie spotrebiteľov a organizácií? Čo je to Maslowova pyramída potrieb a proces rozhodovania o nákupe? 46:11
Čo je to segmentácia trhu? Ako na výber cieľových skupín (cieľovky) a tvorbu trhu pozície? 39:26
Čo je produktom vo vašej organizácií a aké má vlastnosti? Čo je efekt Barbary Streisand? Ako na klasifikáciu produktov? 54:17
Ako správne komunikovať benefity a vlastnosti produktov/služieb? 55:33

IV. Štruktúra produktu, ceny a cenová stratégia

Ako na analýzu štruktúry vybraného produktu? Používame myšlienkové mapy (Mind Mapy)? 01:02:00
Ako stanoviť cenu produktov vo vašej organizácií? Ako na cenové stratégie, provízie a internetový predaj? 01:56:42

V. Marketingová komunikácia a slogany

Ako na marketingovú komunikáciou a marketingový komunikačný mix? Tvoríme reklamné sloganu a správy. 28:30
Ako vyzerá komunikačný model a ako na efektívnu marketingovú komunikáciu aj na sociálnych sieťach? 01:36:54

VI. Služby a medzinárodný marketing

Ako na služby a medzinárodný marketing? 01:10:40

Často Kladené Otázky FAQ

Čo je Marketing a Reklama?

Online kurz Marketing a Reklama sa zaoberá propagáciou a komunikáciou, ktorá súvisí s produktami, službami alebo značkami. Marketing je širší a komplexnejší koncept, ktorý zahŕňa celý proces identifikácie, uspokojovania a udržiavania dopytu po produktoch alebo službách. Reklama je súčasťou marketingu a predstavuje konkrétny nástroj alebo prostriedok komunikácie.

Kto používa Marketing a Reklama?

Markíza, Tatra banka, UPC, Kia Sales Slovakia, Henkel, Martinus, Herz, Generali Poisťovňa, NIKÉ, FORTUNA SK, ČSOB, Tatra banka, Orange, Billa

Kde sa používa Marketing a Reklama?

Spotrebiteľský tovar, služby, online a digitálny marketing, Business-to-Business (B2B), verejné a neziskové organizácie

Prečo sa používa Marketing a Reklama?

Zvyšovanie povedomia, generovanie záujmu, zvyšovanie predaja, budovanie značky, cieľovanie a personalizácia, merateľnosť a analýza výkonu, efektivita a flexibilita

Aké sú TOP certifikácie na Marketing a Reklama?

HubSpot Inbound Certification zdarma. Professional Certified Marketer (PCM) od 229 Eur. Google Základy digitálneho marketingu zadarmo. Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Marketing a Reklama?

Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1609 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreatívy, marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom.

Aké programy a nástroje používa Marketing a Reklama?

Marketingový Mix, Mind map, Google Analytics, UptimeRobot, Google Trends

Lektori

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor, manažér a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 134 certifikáciami a 13 titulmi. Vytvoril som vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože milujem vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL, PRINCE2 tréner. 40000+ vyškolených klientov a 1000+ firiem, ktorým som pomohol Referencie: Národná Rada SR, Slovnaft, IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

Všetky kurzy lektora

Online kurz Marketing, reklama a právo

152 € 198 €

23.23% zľava Kúpiť teraz Pridať do košíka

Pridať do plánu

Daruj tento kurz

Stiahnuť osnovu v PDF

Certifikovaný kurz obsahuje:

  • 18 hodín videa
  • 120 MB materiálov k stiahnutiu
  • Ročná licencia
  • Prístup na mobil a tablet
  • Prezentácia a ťaháky
  • Certifikát o absolvovaní
Zdieľať

Ročné Predplatné na všetky Online Kurzy

2290 € 490 €

Prístup pre Vás do všetkých aktuálnych aj pripravovaných online kurzov

12 mesačná platnosť

Kúpiť teraz

Chcete vyškoliť 3 a viac ľudí?

Získajte pre kolegov a zamestnancov prístup k 572 špičkovým kurzom VITA kedykoľvek a kdekoľvek.

Vyskúšajte Balíčky pre firmy

Súvisiace kurzy

Bestseller
Online kurz Digitálny Marketing
Pokročilý

5

Online kurz Digitálny Marketing

Miroslav Reiter

156 € 198 €

Bestseller
Online kurz Copywriting
Začiatočník

5

Online kurz Copywriting I. Začiatočník

Miroslav Reiter

194 € 258 €

Online kurz Facebook
Začiatočník

5

Online kurz Facebook Marketing I. Začiatočník

Miroslav Reiter

194 € 258 €

Online kurz Internet Marketing
Začiatočník

5

Online kurz Internet Marketing I. Začiatočník

Miroslav Reiter

152 € 214 €

Mierne Pokročilý

5

Online kurz Marketingová Stratégia

Miroslav Reiter

198 € 284 €

Online kurzy
  • Ročné Predplatné
  • Projekt Zručnosti pre Trh Práce
  • Online Kurzy Úrad Práce
  • Umelá Inteligencia AI
  • Administrácia IT Systémov a Serverov
  • Správa Databáz, Štatistika a Dátová Analýza
  • Grafika, Dizajn a Multimédiá
  • Kancelárske Balíky (Microsoft Office)
  • Manažérske Zručnosti a Osobný Rozvoj
  • Marketing, Reklama a Právo
  • Operačné Systémy
  • Programovanie a Vývoj Softvéru
  • Vývoj a Dizajn Webových Stránok
  • Príprava na Certifikácie

Newsletter

Pridajte sa k 4560 odoberateľov a budete informovaný o novinkách

Online školenia
  • Školenia pre Školy a Neziskovky
  • Školenia pre Štát
  • Školenia pre Firmy
  • Lektori
  • Referencie
  • Firemné Licencie
  • Nový Dodávateľ
  • Online Programy MBA, DBA, BBA, MPA, DPA, LLM, MSc
  • Kurzy Preplácané Úrad Práce
Pre zákazníkov
  • Kontakt
  • O nás
  • Blog VITA Academy
  • Affiliate a Spolupráca
  • Bonusy a Benefity
  • Pomoc a Podpora
  • Naša Misia a Hodnoty
  • Hodnotenie a recenzie kurzov
  • Prečo práve VITA
  • Nápady na Nové Kurzy
  • Stav Služieb VITA
+421 907 217 225

Po - Pia 10:00 - 16:00

info@vita.sk

Odpovedáme každý pracovný deň

Tomášikova 50/A

83104 Bratislava

Často kladené otázky

Všetky odpovede na jednom mieste

Sledujte nás
VITA logo
Copyright © 2025 VITA Academy s.r.o.
Obchodné podmienky - Ochrana osobných údajov