Online kurz Organizovanie Udalostí ťa naučí
- Ako zabezpečiť zachytenie udalosti a jej správne koncové vyhodnotenie
- Organizovať event, vybrať správny termín a vhodné miesto, ako event pomenovať a ako nastaviť rozpočet
- Ako tvoriť program, zaistiť najdôležitejšie veci a kto by sa mal podieľať na priebehu akcie
- Vytvoriť Event plan, To do list, Speaker checklist a persóny
- Pracovať podľa systému 5W a pravidla 10-20-30
- Ako riešiť vzniknuté problémy
- Vytvoriť organizačnú štruktúru a efektívne hospodáriť s financiami
- Vytvárať dotazníky a vyhodnotiť spätnú väzbu
Požiadavky a vstupné znalosti
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
- Základy práce s PC a Windows, Linux alebo Mac OS X
- Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Základy práce s textovým editorom
Popis kurzu
Online kurz Organizovanie Udalostí je vhodný práve pre teba, ak si manažér alebo máš záujem o lepšie organizovanie udalostí v osobnom i pracovnom živote. Naučíme ťa prečo organizovať Event, ako vybrať termín, názov, správne miesto a ako na zostavenie rozpočtu. Oboznámime ťa s tým, ako tvoriť program, zaistiť najdôležitejšie veci a kto by sa mal podieľať na priebehu akcie. Po absolvovaní kurzu Organizovanie udalostí budeš vedieť ako zabezpečiť zachytenie udalosti a jej správne koncové vyhodnotenie.
Komu je kurz určený
- Evenťáci
- Zamestnanci či majitelia eventovej agentúry
- Ľudia, ktorí sa narodili pre organizovanie udalostí
- Ľudia, ktorí sa nenarodili pre organizovanie udalostí ale chcú to dohnať
Obsah online kurz Organizovanie Udalostí
I. Prečo organizovať event
Event Manažment, Model 5W, Event Faily, Cieľovka, Persony, Xtensio 02-2018 | 1:44:27 |
II. Ako vybrať termín, názov a zostaviť rozpočet
Projekt, Zlyhania, Štatistika, Založenie, Firma, Doména, Našepkávač, Plánovač, Úlohy 11-2018 | 1:32:07 |
III. Ako vybrať to správne miesto
Event Plán, Dokumentácia, Todo Zoznam, Speaker Checklist, Voľné Miesta, Tipy, Persony 11-2018 | 1:36:30 |
IV. Čo zvážiť pri zostavovaní programu
No List, Black List, Prezentovanie, Pravidlá, Hierarchia, Financie 02-2018 | 1:11:35 |
V. Koho pozvať
Internet, Zlyhania, Dotazníky, Spatná Vazba, Checklist, Zdroje, Knihy 02-2018 | 54:40 |
I. Prečo organizovať event
Čo nám má akcia priniesť | |
Pre koho akciu robíme | |
Koľko času môžeme akcii venovať | |
Ako odhadnúť návratnosť investície |
II. Ako vybrať termín, názov a zostaviť rozpočet
Aký je ten správny dátum a názov | |
Koľko chceme investovať | |
Kto to bude riadiť | |
Kedy zveriť akciu agentúre |
III. Ako vybrať to správne miesto
A v akom prostredí a priestoroch | |
Ako na outdoor | |
Aké vybavenie |
IV. Čo zvážiť pri zostavovaní programu
Aký bude program | |
Ako zladiť predstavy s reálnymi možnosťami | |
Ako neznudiť ani neunaviť svojich hostí | |
Aké aktivity |
V. Koho pozvať
Ako vytipovať média | |
Ktorých hostí pozvať | |
Kedy a ako vytvoriť pozvánky | |
Ako dodržať zasadací poriadok |
VI. Ako zaistiť dopravu, ubytovanie a občerstvenie
Kedy a kam zaistiť prepravu | |
Kde a aké ubytovanie | |
Kedy a aké občerstvenie | |
Aké nápoje a kde ich podávať |
VII. Kto sa podieľa na priebehu akcie
Aké sú povinnosti organizátorov | |
Ako dohodnúť pravidlá s personálom | |
Čo očakávať od účinkujúcich | |
Kto bude riešiť prevádzkové záležitosti |
VIII. Ako zachovať a zachytiť spomienky
Ako zaistiť audio a video prezentáciu | |
Kto zariadi osvetlenie a špeciálne efekty | |
Čo s fotografiami a záznamom z akcie | |
Aké spomienkové predmety |
IX. Kto spraví vyhodnotenie
Ako hradiť jednotlivé položky | |
Kde zobrať informácie o spokojnosti zákazníkov | |
Ako zaistiť spokojnosť vedenia | |
Ako spraviť analýzu a nachystať správu |
X. Kedy začať plánovať ďalšiu akciu
Čo so získanými kontaktmi a poznatkami | |
Ako porovnať odhad a skutočné náklady | |
Ako sa pripraviť na ďalšiu akciu | |
Akú frekvenciu akcií zvoliť |
Často kladené otázky
Čo je Online kurz Organizovanie Udalostí?
Online kurz Organizovanie Udalostí je populárny typ manažmentu, ktorý sa využíva v TOP firmách na svete. |
Kto používa Online kurz Organizovanie Udalostí?
CBS, UniCredit Bank, Hyperia, Alza, Lidl, Východoslovenská energetika, Tatra banka, Generali Poisťovňa, Slovak Parcel Service, OKAY Slovakia, Nadácia Pontis, Wüstenrot |
Kde sa používa Online kurz Organizovanie Udalostí?
Manažment firmy, personálne HR oddelenie, manažment kvality, projekty, klientske a poradenské centrá, audity, výroba, riadenie |
Prečo sa používa Online kurz Organizovanie Udalostí?
Riadenie organizácie alebo firmy, zostavovanie tímov, práca s ľuďmi je alfa a omega pre fungovanie. |
Aké sú TOP certifikácie na Online kurz Organizovanie Udalostí?
PRINCE2 od 250 Eur. ITIL4 od 250 Eur. ArchiMate3 od 400 Eur. Lean IT od 250 Eur. ISO certifikácie od 250 Eur. Six Sigma od 250 Eur. COBIT od 250 Eur. Agile Scrum od 150 Eur. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Online kurz Organizovanie Udalostí?
Priemerná mzda IT projektový manažér je 3,743 Eur a IT produktového manažér 3,962 Eur podľa portálu platy.sk. Manažérske a vedúce pozície patria k tým najlepšie plateným. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. Pre medzinárodné štatistiky odporúčame navštíviť: https://stackoverflow.com/jobs/salary |
Aké programy a nástroje používa Online kurz Organizovanie Udalostí?
Project in a Box, Evernote, YAPA, Focus Booster, Rescue Time, Xmind, Gant Project, Draw.io, Visio, Project, PowerPoint, Prezi, Samsung Health |