Online kurz Organizovanie Udalostí ťa naučí

  • Ako zabezpečiť zachytenie udalosti a jej správne koncové vyhodnotenie
  • Organizovať event, vybrať správny termín a vhodné miesto, ako event pomenovať a ako nastaviť rozpočet
  • Ako tvoriť program, zaistiť najdôležitejšie veci a kto by sa mal podieľať na priebehu akcie
  • Vytvoriť Event plan, To do list, Speaker checklist a persóny
  • Pracovať podľa systému 5W a pravidla 10-20-30
  • Ako riešiť vzniknuté problémy
  • Vytvoriť organizačnú štruktúru a efektívne hospodáriť s financiami
  • Vytvárať dotazníky a vyhodnotiť spätnú väzbu

Požiadavky a vstupné znalosti

  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
  • Základy práce s PC a Windows, Linux alebo Mac OS X
  • Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Základy práce s textovým editorom

Popis kurzu

Kurz Organizovanie Udalostí je vhodný práve pre teba, ak si manažér alebo máš záujem o lepšie organizovanie udalostí v osobnom i pracovnom živote. Naučíme ťa prečo organizovať Event, ako vybrať termín, názov, správne miesto a ako na zostavenie rozpočtu. Oboznámime ťa s tým, ako tvoriť program, zaistiť najdôležitejšie veci a kto by sa mal podieľať na priebehu akcie. Po absolvovaní kurzu Organizovanie udalostí budeš vedieť ako zabezpečiť zachytenie udalosti a jej správne koncové vyhodnotenie.

Komu je kurz určený

  • Evenťáci
  • Zamestnanci či majitelia eventovej agentúry
  • Ľudia, ktorí sa narodili pre organizovanie udalostí
  • Ľudia, ktorí sa nenarodili pre organizovanie udalostí ale chcú to dohnať

Obsah online kurz Organizovanie Udalostí

I. Prečo organizovať event

Event Manažment, Model 5W, Event Faily, Cieľovka, Persony, Xtensio 02-2018 1:44:27

II. Ako vybrať termín, názov a zostaviť rozpočet

Projekt, Zlyhania, Štatistika, Založenie, Firma, Doména, Našepkávač, Plánovač, Úlohy 11-2018 1:32:07

III. Ako vybrať to správne miesto

Event Plán, Dokumentácia, Todo Zoznam, Speaker Checklist, Voľné Miesta, Tipy, Persony 11-2018 1:36:30

IV. Čo zvážiť pri zostavovaní programu

No List, Black List, Prezentovanie, Pravidlá, Hierarchia, Financie 02-2018 1:11:35

V. Koho pozvať

Internet, Zlyhania, Dotazníky, Spatná Vazba, Checklist, Zdroje, Knihy 02-2018 54:40

I. Prečo organizovať event

Čo nám má akcia priniesť
Pre koho akciu robíme
Koľko času môžeme akcii venovať
Ako odhadnúť návratnosť investície

II. Ako vybrať termín, názov a zostaviť rozpočet

Aký je ten správny dátum a názov
Koľko chceme investovať
Kto to bude riadiť
Kedy zveriť akciu agentúre

III. Ako vybrať to správne miesto

A v akom prostredí a priestoroch
Ako na outdoor
Aké vybavenie

IV. Čo zvážiť pri zostavovaní programu

Aký bude program
Ako zladiť predstavy s reálnymi možnosťami
Ako neznudiť ani neunaviť svojich hostí
Aké aktivity

V. Koho pozvať

Ako vytipovať média
Ktorých hostí pozvať
Kedy a ako vytvoriť pozvánky
Ako dodržať zasadací poriadok

VI. Ako zaistiť dopravu, ubytovanie a občerstvenie

Kedy a kam zaistiť prepravu
Kde a aké ubytovanie
Kedy a aké občerstvenie
Aké nápoje a kde ich podávať

VII. Kto sa podieľa na priebehu akcie

Aké sú povinnosti organizátorov
Ako dohodnúť pravidlá s personálom
Čo očakávať od účinkujúcich
Kto bude riešiť prevádzkové záležitosti

VIII. Ako zachovať a zachytiť spomienky

Ako zaistiť audio a video prezentáciu
Kto zariadi osvetlenie a špeciálne efekty
Čo s fotografiami a záznamom z akcie
Aké spomienkové predmety

IX. Kto spraví vyhodnotenie

Ako hradiť jednotlivé položky
Kde zobrať informácie o spokojnosti zákazníkov
Ako zaistiť spokojnosť vedenia
Ako spraviť analýzu a nachystať správu

X. Kedy začať plánovať ďalšiu akciu

Čo so získanými kontaktmi a poznatkami
Ako porovnať odhad a skutočné náklady
Ako sa pripraviť na ďalšiu akciu
Akú frekvenciu akcií zvoliť

Často kladené otázky

Čo je Online kurz Organizovanie Udalostí?

Online kurz Organizovanie Udalostí je populárny typ manažmentu, ktorý sa využíva v TOP firmách na svete.

Kto používa Online kurz Organizovanie Udalostí?

CBS, UniCredit Bank, Hyperia, Alza, Lidl, Východoslovenská energetika, Tatra banka, Generali Poisťovňa, Slovak Parcel Service, OKAY Slovakia, Nadácia Pontis, Wüstenrot

Kde sa používa Online kurz Organizovanie Udalostí?

Manažment firmy, personálne HR oddelenie, manažment kvality, projekty, klientske a poradenské centrá, audity, výroba, riadenie

Prečo sa používa Online kurz Organizovanie Udalostí?

Riadenie organizácie alebo firmy, zostavovanie tímov, práca s ľuďmi je alfa a omega pre fungovanie.

Aké sú TOP certifikácie na Online kurz Organizovanie Udalostí?

PRINCE2 od 250 Eur. ITIL4 od 250 Eur. ArchiMate3 od 400 Eur. Lean IT od 250 Eur. ISO certifikácie od 250 Eur. Six Sigma od 250 Eur. COBIT od 250 Eur. Agile Scrum od 150 Eur. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Online kurz Organizovanie Udalostí?

Priemerná mzda IT projektový manažér je 3,743 Eur a IT produktového manažér 3,962 Eur podľa portálu platy.sk. Manažérske a vedúce pozície patria k tým najlepšie plateným. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. Pre medzinárodné štatistiky odporúčame navštíviť: https://stackoverflow.com/jobs/salary

Aké programy a nástroje používa Online kurz Organizovanie Udalostí?

Project in a Box, Evernote, YAPA, Focus Booster, Rescue Time, Xmind, Gant Project, Draw.io, Visio, Project, PowerPoint, Prezi, Samsung Health

Lektori

Miroslav Reiter

Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Oracle certifikovaný tréner, Google partner tréner, ITIL, PRINCE2 tréner Referencie: IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET

Všetky kurzy lektora